النا النا ، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

النای خوشگل من و بابا سعید

النا خانم و بابایی حسین

1390/2/16 2:29
نویسنده : مونا اسکویی
1,145 بازدید
اشتراک گذاری

مامان قربونت بشه اینقدر بابایی رو دوست داری.

بابایی ١ ماه بود که رفته بود عراق برای کار شرکت.وقتی از در اومد تو اولش خجالت کشیدی اما غریبی نکردی.بابایی هم چون میدونست گلابی خیلی دوست داری برات خریده بود.البته با کلیییی میوه ی نوبرونه.ایشالله همیشه سلامت باشه و سایه اش رو سر ما باشه.

برات از اربیل یه ست آدیداس خریده که برای پاییز اندازه ات میشه.این دفعه برات آبی سرمه ایی خریده.میگه همش صورتی میپوشی.تنوع بشه برات.خیلی خوشگله.بلوز و گرمکن و کتونی.الان عکسش رو برات میزارم.

 

 

نمیدونی چقدر ذوق کرده بودی و همش میدوییدی اینور و اونور و نمک میریختی. ممه ات رو هم میکندی میدادی بابایی بخوره.کلی از دستت خندیدیم.

توپت رو هم از قصد پرت میکردی زیر مبل تا بری بیاریش!!!

 

عاشقتم شیطون مامان

اینم عکس النا با بابایی

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان ماهان
16 اردیبهشت 90 1:21
النا حسابی بهت خوش گذشته
و کادوهاتم مبارکه عزیزم


مامان ماهان جونم اگر بدونی چقدر شیطونی کردم؟؟
کادو ها رو هم نمیدادم!
مامان فرشته
16 اردیبهشت 90 1:23
سلام عزیزای من
الهی قربونش برم من
النا به خاله هم ممه می دی
فدات شممممممممممم بوسسسسسسسس


باشه خاله مونا جونم
چند تا ممه میخوای؟
narges110
16 اردیبهشت 90 1:51
سلام مامان النا جون من مامان نازنین نرگسم خدا توی همون روزی که به شما یه فرشته کوچولو داد به ما هم یه فرشته کوچولو داد امیدوارم همواره تنشون سالم وبختشون بلند باشه

ممنونم عزیزم
وبلاگ دخملت رو به ما هم بده
مامان ماهان
16 اردیبهشت 90 10:26
خیلی خوشگله دست بابایی درد نکنه


ممنونم گلم.بوسسسس
محمدحسین عشق جاودان
16 اردیبهشت 90 16:54
سلام.خاله جوني مبارکت باشه .ماماني گفت رگ کردي شما هم آره پسمل من يه رگ کردي داره ها خاله جوني .دردت به گيانم موفق باشيد .


ای بابا ما که همولایتی دراومدیم!!! البته النا رگ ترکی اش بیشتر از کردی اشه!!!
بوسسسسسس