النا النا ، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 13 روز سن داره

النای خوشگل من و بابا سعید

النا و سوژین و ویانا در بهار 92

1392/2/17 11:53
نویسنده : مونا اسکویی
4,782 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامان

بهار شده و هوا عالییییییییی برای همین من و خاله مهدیه و خاله شقایق برنامه ریزی کردیم و شما رو هفته ایی یکبار به یه گردش حسابی میبریم. بقیه ی هفته هم سه روز کلاس رقص و یک روز کلاس موسیقی میبریمتون.

اینهفته همه با هم رفتیم بازار و بعدش هم نمایشگاه دائمی گل و گیاه تو خیابون آتشگاه که خیلیییی دوست داشتین و کلی لذت بردین.

بعدش با هم ناهار رفتیم بیرون . بعد از ناهار چون بچه های خوبی بودین و ناهارتون رو کامل خوردین بردیمتون پارک.

بعد از پارک یه بستنی و بعد به سمت خونه هامون رفتیم. اول خاله مهدیه و ویانا رو رسوندیم بعدش با خاله شقایق جایی کار داشتیم و بعدش اونا رو هم رسوندیم. تو توی ماشین خوابت برد برای همین من از فرصت استفاده کردم و ماشین رو بردم کارواش!! بعد از اون بمبی که تو ماشین ترکونده بودین لازم داشت!!

 

بعدش برگشتیم سمت خونه خسته از یه روز خوب و زیباااااااااااااا

 

عکسا رو توی ادامه ی مطلب میزارم

گلبرگ - ملودی  -النا و سوژین تو حیاط کلاس موسیقی

 

 

ویانا و النا و سوژین بعد از کلاس موسیقی توی پارک مرداویج

 

 

النا جونم توی میدون امام اصفهان

 

 

النا و ویانا و سوژین در نمایشگاه دائمی گل و گیاه اصفهان

 

 

النا و و یانا در کنار آقای گلدونچشمک

 

 

النا و ویانا و سوژین در نمایشگاه دائمی گل و گیاه اصفهان

 

 

اینم پارک بعد از ناهار

 

 

اینم یه عکس زیبا که نشوندهنده ی محبت شما جیگرااااااااا به هم و نشوندهنده ی اوج خستگیتونه!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (24)

رعنا (مامان سیما سادات)
20 اردیبهشت 92 9:26



بوسسسسسسسسسسسسس
مامان گیسوجون
20 اردیبهشت 92 16:49
سلام عزیزم چه عجببببببببببب
این فیس بوک گذاشت اینجا رو هم آپ کنی
وای مونا چه عکس های قشنگی
ببوس این دخمل جیگرتو که عشق منه
دلم براتون تنگ شده بود
بوسسسسس


مرسی مونا جونم
ما هم دلمون براتون یه ذره شده بودااااااااا
فیس بوکم قطع شده فعلا بیشتر اینجا میام
بوسسسسسسس برای تو و گیسو جونم
مامان سعيد
21 اردیبهشت 92 16:27
سلام خانمى
خوش بحال النا که همچين مامان زرنگى داره.بيچاره سعيد که حال نمىکنم ببرمش پارک ايشالا که هميشه بهتون خوش بگذره


سلام دوست جونم
ممنونم از لطفت
گل پسرمو ببوسسسس
ليلا
5 خرداد 92 13:07
يعني من عاشق اين عكس اخريه شدممحبتشون واقعا خالص و عميقه


الهه مامان یسنا
5 خرداد 92 14:27
عزیزمممممممممم چقدر خوش گذشته بهشون. چه خوب که بچهه ای همسن و سالش کنارش هستن و بازی میکنن. خوش باشید.

ممنون از محبتت عزیزم
:.omoni.:
17 خرداد 92 19:33
سلام به النا نازنین و مامان بابای گلش . من امروز اومدم دعوتتون کنم به سایت کودک من . امیدوارم که در انجمن های ما ؛ به شما و فرشته کوچولوتون خوش بگذره . منتظرتون هستیم .
سارا و هلیا
22 خرداد 92 11:05
وای ماشااله میدونی بعد از چند وقت خانوم گلی رو دیدم چقدر ماشاله بزرگ و جیگر شده اسپند یادت نره خانوم گلی
مامان آوین
22 خرداد 92 14:31
نااااااااااااازی ماشالا به گل دخترا . به وبلاگ ما هم سر بزنید لینکتون کردیم لینکمون کن خانم گل
مامان پريسا خانوم
6 تیر 92 16:27
mashalla be elena khanoom khoshgel
عاطفه مامان اوا ناز نازی
18 تیر 92 12:27
کجایییییییییییییییییییین؟
rastin
31 تیر 92 12:27
خسته نباشید جیگر طلاها
عاطفه مامان اوا ناز نازی
9 مرداد 92 13:26
کجایی دوستم خبری ازتون نیست؟؟
مامان ریحانه جون
11 مرداد 92 2:13
سلام ... مثل اینکه النا جون و دختر من هم سن هستند... دختر من 30 آبان به دنیا اومده... این روزها فقط دنبال بچه هایی میگرده که همسن خودش اند..!! با اجازه وبتون رو لینک مینکم
فریبا
27 مرداد 92 0:31
خانمی سلام چرا هیچ خبری ازتون نیست دلمون واستون تنگ شذه بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
مامي الهام و ستايش
31 مرداد 92 18:36
چقدر عكساي قديميتون جالب بودن
مامي الهام و ستايش
31 مرداد 92 18:39
النا جون 950 گرم بود ميشه عكساي نوزاديشو بزاري ماماني واقعا به تو ميگن مامان نمونه
پروانه
6 شهریور 92 22:18
هزار ماشاله به این دخمله های ناز ایشاله همیشه کنار شاد شاد باشین
مامان یکتا
16 شهریور 92 11:38
خدا بهترین هدیه به ما داده ان هم داشتن چنین دختری روز دختر به زیباترین دختر دنیا تبریک
پرويز دهداري
4 آبان 92 17:46
واقغا بابت همچين ايده جالبي بهتون تبريك ميگم.من وبلاگ شما رو اتفاقي پيدا كردم.ولي به جرات ميتونم بگم خلاقانه ترين وبلاگيه كه تا الان ايجاد شده.
مامان هوراد
7 آبان 92 10:39
عزیزم انشالله همیشه به گشت و گذار خوش باشید عکسها عالی هستند دستتون درد نکنه ببوس این دخمل زیبا را از طرف من
مامان محمد پارسا
12 آبان 92 18:56
مامانی درسا
28 آبان 92 1:26
عزیزم تولدت هزاران بار مبارک انشاالله در پناه حق همیشه سلامت باشی
مامان مانی جون
28 آبان 92 12:19
النا جونم تولدت مبارک عزیزم مونا جون چهارمین سال زمینی شدن فرشتهء کوچولوتون مبارک
مامان سعيد
3 دی 92 11:55
سلام.ماشالا به دخمل نازت و برنامه هاى فشرده اش.خوشبحالتون انشالا هميشه انقد خوش بگذرونيد.من که بخاطر نى نى جدىد وقت نمىکنم پسر بزرگمو زياد بگردونم. همىشه خوش و سلامت باشىد