النا النا ، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 21 روز سن داره

النای خوشگل من و بابا سعید

النا جونم بالاخره پاسپورت دار میشه

1390/9/6 20:16
نویسنده : مونا اسکویی
1,346 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل مامان

چهارشنبه با هم رفتیم خرید.کلی خرید داشتیم و تنها بودیم.با هم رفتیم مرکز خرید سپهر و خرید کردیم.بعدش هم با هم رفتیم و لباس مامان رو گرفتیم.قبل از رفتن توی پارکینگ ازت عکس انداختم.

 

پنج شنبه عروسی دعوت داشتیم. عروسی احسان پسر عمه مهین بود.همه ی فامیل رو دیدیم.خیلی خوش گذشت.فقط خاله گلرخ نیومد چون نوید امتحان داشت.تو اولش خیلی اذیت کردی چون بابا سعید بعد از یک هفته برگشته بود خونه و تو دلت میخواست پیشش باشی. اما وقتی میرفتی پیشش هی میگفتی مامان.

خیلی هوا سرد بود و نزاشتن من لباسات رو عوض کنم.

بعدش چند تا عکس ازت انداختم.

 

 

 

 

امروز صبح رفتیم عکاسی و برای گرفتن پاسپورت ازت عکس فوری انداختیم .بعدا" برات میزارم تا ببینی.

خیلی تو عکاسی اذیتمون کردی!!!

من هم همون جا ازت عکس انداختم.

 

 

 

 

بعدش رفتیم پلیس +10 .اونجا هم ازت اثر انگشت گرفتن و تو هم کلافه شدی! آخه از کثیفی خیلی بدت میاد و همش غر میزدی که سر انگشتت رو پاک کنم. خدا میدونه چه جوری برات پاکش کردم!!!

بعدش با هم رفتیم هایپراستار و حسابی خرید کردیم.

توی هایپر استار امیر حسین و آزاده رو دیدیم.وایسادیم به حرف زدن.تو هم کلافه شده بودی.بازم اذیتمون کردی اما زود آروم شدی و تا آخرش نشستی.

بعدش که برگشتیم خونه تو خیلی خسته بودی و زود خوابت برد و دو ساعت و نیم خوابیدی.خیلی خوب موقع خوابیدی چون من و بابا سعید هم همه ی خرید ها رو جابجا کردیم .

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مامان آریان جون
6 آذر 90 23:29
قربون دختر خوشکل خودم برم که اینقدر تمیزه و از کثیفی بدش میاد.
مثله اینکه خیلی مامانی رو اذیت کردیاااا ای بلا.
یه عالمه بوس برا عشق خاله


ممنونم خاله ی مهربونم.بوسسسسسسسسس
مامان ماهان
7 آذر 90 9:51
به به چه دخمل تمیزی
به دنبال عروس تمیز می گشتم عالی شده پیدا کردم ولی مامانی رو اذیت نکنه دیگه باشههههههههههههه
هزار تا بوس برای النا جون جونی


واییییییییییییی راست میگی خاله؟
mamani helena
7 آذر 90 22:57
azize khale mashala che aksaye nazi bah bah kharido hypero helenaye man asheghe hypere hichi nemige
t & h
8 آذر 90 15:12
النا فسقل خوبه که با ورجه وورجه خوابت میگیره بچه ما که انگار دوپینگ میشه دیگه خیلی دارم کم میارم
مامان زینب
10 آذر 90 17:17
حالا کجا میخواین برین ؟؟؟؟؟


فعلا" هیچ جا!
فقط داشته باشه
نازنين
10 آذر 90 23:53
مباركه ايشالا سفر دور دنيا ولي نه تو 80 روز
مامان آروین
11 آذر 90 2:00
النا جون قربونت برم خیلی خوشتیپی ماشالا برا خودت خانمی شدی معلومه حسابی شیطون و بلا شدی دوست داریم یه عالمه بوس از طرف من و آروین
مریم مامان درسا
11 آذر 90 3:16
سلام سلام النا جونم
مبارکه عزیزم
قربونت برم که از کثیفی بدت میاد


ممنونم مریم جونم.بوسسسسسسسس
مامان سعید
12 آذر 90 14:20
سلام
ماشالا به خوشگل خانم . چه خوش تیپ شده . حالا بر چی براش پاسپورت میگیری ؟ مگه برنامه سفر دارید ؟؟


ممنونم مهربونم.هنوز که سفری در راه نیست!
اما برنامه اش رو داریم.
بوسسسسسس
الهام مامان رامیلا
12 آذر 90 19:31
سلام مونا جونم النا جون مبارک باشه پاسپورت دار شدنت ماکه رمز نداریم به ما هم بدین
مامان ماهان
13 آذر 90 15:15
سلام عزیز دلم خوبییییییییییییییییییی
مامان نسرین
16 آذر 90 8:01
به به چه دخمل نازی!
مبارکت باشه عزیزم .انشاالله سفرهای خوب و شادی را با مامانی و بابایی بری


ممنونم مهربونم.بوسسسسسسسسسس
هدیه جووووووووون
26 آذر 90 16:44
سلام ماشالاااااااااااا به این خانوم گل حساس انشالاااااااا با این پاست جاهای قشنگ بری و بهت خیلی خیلی خوش بگذره
معصومه مامان سهند
3 دی 90 19:26
مبارکه خاله جون ان شاالله هی باهاش سفرهای خوب و قشنگ بری و یادی از ما هم بکنی