النا النا ، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 23 روز سن داره

النای خوشگل من و بابا سعید

نظرات (9)

مامان آروین
31 تیر 90 19:19
سلام عسل خاله قربونت برم چه عکس نازی مامانی ازت گرفته بزنم به تخته خیلی ماهی
موهات هم مثل خودت خیلی قشنگه مثل موهای آروینم فر داره
دوست دارم بوسسس

ممنونم خاله ی مهربونم
میبوسمت
مامان آنیسا
1 مرداد 90 2:07
سلام
به به این عکس واقعا قشنگه
بوسسسسسسسسسس به النای نازم


ممنونم خاله ی مهربونم
بوسسسسسسسسسسس
آوين
1 مرداد 90 15:13
سلام عزيزم چه عكس خوشگلي چه موهاي نازي من عاشق موهاتم


ممنونم خاله ی مهربون.بوسسسسسسسسسسسسس
مامان سهند
1 مرداد 90 22:13
واقعا عکس قشنگیه . البته با خوشگلی خود دختر نازمون النا


ممنونم خاله ی مهربونم
بوسسسسسسسسسسسسس
مامان ماهان
3 مرداد 90 15:17
تو خودت قند و نباتی شکلاتی........ شکلاتی


مرسی خاله جونم
تو و ماهان جونم رو با هم میبوسم
عاطفه مامان آوا خانم ناز نازی
5 مرداد 90 9:05
حق داری عزیزم عکسش خیلی قشنگ شده . منم خوشم اومد. جات بودم بزرگش می کردم.


ممنونم عزیزم
بوسسسسسسسسسسسسسسسسس
مامان آتین
5 مرداد 90 14:01
ای جونمممممممم چه عکس ناااااااازی
بوس بوس


ممنونم عزیزم
بوسسسسسسسسسسسسسسسس
مامان نی نی طلا
26 مرداد 90 1:04
واااااای چه عکس نازی!چه دخمل نازی!!!من عاشق این جور عکسام
shima
26 مرداد 90 1:26
cheghad nanazieeeeeeeeeeee ghorbonesh bere khalash