النا النا ، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 23 روز سن داره

النای خوشگل من و بابا سعید

النا در پارک

1390/5/1 2:51
نویسنده : مونا اسکویی
928 بازدید
اشتراک گذاری

مامان قربونت بشه که خانم شدی.

بهت میگم

النا عشق مامانه : میگی بلللللللللله

النا عمر مامانه : میگی بللللللللللللللله

النا عزیز دل من و بابا سعیده : میگی بلللللللللللله

عاشقتم عروسکم

دیشب با بابا سعید بردیمت پارک خوارزم.اولش از دیدن اون همه نی نی یه جا ذوق زده شدی و جیغ میزدی!

بعدش رفتیم سرسره سواری.

 

 

دیگه نمیترسی و خودت از سرسره میای پایین.

بعدش هم رفتیم تاب سواری.کلی تاب سواری کردی و تاب تاب خوندی. اما تا یه نی نی اومد زودی پاشدی.خیلی خانم بودی.

بعدشم دست من و بابا سعید و گرفتی و اونجا قدم میزدی.سر راه رفتیم نون سنگک خریدیم و تو تا خونه کلی نون سنگک خوردی!

بعدشم برگشتیم خونه.تو خیلی خسته شده بودی و زودی خوابیدی.

امروز هم خیلی دختر خوبی بودی.من داشتم کارهای خونه رو انجام میدادم که اومدم دیدم تو بغل بابا سعید خوابت برده!!

 

 

عصری هم مامانی افسانه اینا اومدن خونمون و تو کلی ذوق کردی.

بعدش هم من برای شام ساندویج درست کردم و بساط و جمع کردیم و رفتیم پارک ولنجک.

تو کلی بازی کردی و راه رفتی.خیلی بهت خوش گذشت.خیلی هم خسته شدی عزیز دل مامان.کلی با بابا سعید توی ماشین سرت رو گرم کردیم تا برسیم خونه و تو نخوابی!

الانم با بابا سعید رفتین توی اتاقت و راحت خوابیدی.

من و بابا سعید عاشقتیم.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان نیکا
1 مرداد 90 5:02
سلام.وای نازی چه خوشکل خوابیده.به نیکا منم سر بزن النا جون


باشه حتما" خاله جونم.بوسسسسسسسسسسسسس
helia & sara
1 مرداد 90 12:47
همش رفتین پارک دیگه پس ما چی النا جون مامانش اسپند یادتون نره دخملیمون خیلی فلفلی شده


ممنونم خاله جونم.الان دیدم دخترم برنده شده.بازم تبریک.بوسسسسسسسسسسسس
مامان آروین
1 مرداد 90 16:39
سلام عزیزم پارک خوش گذشت قربونت برم معلومه خیلی خسته شدی بغل بابایی خوابت برده
راستی مامانی برام وبلاگ جدید درست کرده فقط شکلکه دوست داشتی آدرسشو براتون میدم یه سر بزنید
sheklak-arvin.niniweblog.com



ممنونم خاله ی مهربونم.حتما" بهتون سر میزنم.بوسسسسسسسس
محمدحسین عشق جاودان
1 مرداد 90 18:01
خداروشکر الهي شادي مهمون خونه دلتون باشه هميشه .دوستون دارم .از زحمتي که برام کشيدي ممنونم گلم .خيلي ماهي قربونت بشم


ممنونم .بوسسسسسسسسسسسسس
مامان ساغر
2 مرداد 90 16:18
چقدر عکس هنری و قشنگی شده و جالبتر اینکه تو این عکس شباهت النا به باباش بیشتر معلومه!


ممنونم مریم جونم.بوس برای تو و ساغر عزیزم
مامان ماهان
3 مرداد 90 15:18
وااااااااااااااااااای چقدر ناز خوابیدی


مرسی خاله ی مهربونم
بوسسسسسسسسس