النا النا ، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 23 روز سن داره

النای خوشگل من و بابا سعید

کار جدید النا خانم

1390/4/30 17:56
نویسنده : مونا اسکویی
944 بازدید
اشتراک گذاری

مامان قربونت بشه که خیلی شیطون تر شدی!

چند روزر پیش میخواستم ببرمت ددر و حاضرت کردم.اما دم در یادم افتاد که کلید ندارم.تا زنگ بزنم به بابا سعید و بپرسم که کی میرسه خونه تو کلی گریه کردی! چون فکر کردی دیگه نمیبرمت ددر!

اینم عکسی که قبل از بیرون رفتن ازت انداختم.

 

 

اینم همون نی نی است که بدنیا اومدی خاله مهتاب با کالسکه اش از آلمان برات خریده بود.تو خیلی دوستش داری و همه جا با خودت میبری. حتی بعضی وقتا یهو تو خونه دنبالش میگردی و وقتی پیداش میکنی کلی ذوق میکنی. اما نمیدونم چرا بعضی وقتا دعواش هم میکنی!!

جدیدا" دوست داری یه جایی برای نشستن پیدا کنی!

اینم جای جدیدت

 

 

اینم یه ادای جدیدت!

میگیم ژست بگیر ازت عکس بندازیم اما تو خودت رو این شکلی میکنی!!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

سحر
30 تیر 90 18:04
ای جونم
چه با نمکه


ممنونم خاله ی مهربونم
بوسسسسسسسس
آوين
30 تیر 90 19:08
سلام به خوشگل خاله چه عجب دلم حسابي برات تنگ شده بود روي ماهت را ميبوسم


ممنونم عزیزم
بوسسسسسسس
مامان آروین
30 تیر 90 21:52
سلام خاله جون چقدر نازی توو همه عکسات ناز و ماهی عاشق عکس اولیت شدم دوست دارم یه عالمه بوسسس


ممنونم خاله ی مهربونم
بوسسسسسسسسسسسس
الهام مامان رامیلا
31 تیر 90 1:02
سلام مونا جون البته روتختی ما دورو هست این یه روش بود که با شما تفاهم داره حالا که اینطوریه بخاطر روتختیهامون باید باهم تبادل لینک کنیم من لینکت می کنم دوست داشتی بلینک مارو راستی النا خانم ما رو ببوسسسسسسسسسسسس بیشتر پیش ما بیا خوشحال می شم .
مامان آریان
31 تیر 90 4:01
به به چه ژستی بهتر از این
محمدحسین عشق جاودان
31 تیر 90 14:31
سلام عزيز خاله .خاله رو ببخش اين چند وقت ازتون دور شدم .اميدوارم ديگه هيچ اتفاق بدي براتون پيش نياد و بلا و مريضي دور باشه ازتون .دوستون دارم اگه دير ميام بهتون سر مي زنم منو ببخشين .
الهام مامان رامیلا
31 تیر 90 19:13
سلام مونا جون درسته برای ما هم همونجوریه خیلی جالبه النای ما رو ببوس راستی خاله لینک نکردی من رو ؟
بهار(مامانی شهراد)
31 تیر 90 19:58
salam mehrabooona.webe nazi darin pishe maham biain.
محمدحسین عشق جاودان
31 تیر 90 18:12
سلام .خوبين. خاله جوني از تولد گيسو جون چه خبر از سما جونم خبر دارين يه خبر بده گلم دلم پيشش فکرم مشغوله ممنون
مي شم از لطفت


سلام عزیزم
من تا 28 تیر ازش خبر داشتم اما جواب موبایلش رو نمیده!!
ایشالله که خوبن.بازم امروز باهاش تماس میگیرم.
مانی النا جون
1 مرداد 90 1:27
الهی مانی قربون اون شکل قشنگت بشه . میبوسمت عزیز دلم


به به مانی نسرین
ما هم خیلی دوستت داریم مامان بزرگ مهربون النا.
البته همون مانی! چون مامان بزرگ بهت نمیاد! چشمت میزنن مامان جونم.
بوسسسسسسسسسسسسسسسس
مامان ال آی
1 مرداد 90 9:14
سلام .خوشکله خاله . مونا جون موهای النا ماشاله خیلی پر پشته .
یه سوالی دارم شما موهای النا رو از ته زدین تا حالا؟


ممنونم خاله ی مهربون.نه عزیزم.النا موهاش مثل بابام و داداشمه.خدا رو شکر به اونا رفته.النا اولش خیلی کچل بود!! کلی غصه خوردم اما یهو دراومد!! عجله نکن عزیزم.
helia & sara
1 مرداد 90 12:45
جیگرشو که انقدر ناز ژست میگیره اونموقع بجای عکس گرفتن از ش گاز بگیر
خیلی ناز شده


هههههههههههه
باشه خاله جونم.بوسسسسسسسسسسس
مامان ثنا
1 مرداد 90 16:27
ای جانم چه ژست قشنگی


ممنونم خاله ی مهربونم.بوسسسسسسسسسسس
مامان آوین
1 مرداد 90 19:10
سلام . النا کوچول خیلی نازه . عزیزم می بوسمت


ممنونم خاله ی مهربون.بوسسسسسسسس
مامان ماهان
3 مرداد 90 15:16
ممنونم که تو روزای سخت بهم دلداری دادی


من همیشه هستم و خودت هم این رو میدونی.همه جوره میتونی روم حساب کنی گلم.بوسسسسسسسسسسس