النا النا ، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 23 روز سن داره

النای خوشگل من و بابا سعید

تولد دایی محمد

1390/4/25 18:07
نویسنده : مونا اسکویی
1,890 بازدید
اشتراک گذاری

مامان قربونت بشم که خدا رو شکر بهتر شدی.هنوزم سرفه میکنی و تا صبح خوب نمیخوابی اما تو دختر قوی مامانی و میدونم که با جو جو ها مبارزه میکنی.

دیروز بابا سعید بردت حموم.تو خونه ی مانی اینا.کلی با هم بازی کردین و من هم پشت در وایساده بودم.

حوله ی نو هم مبارک عزیز مامان.برات یه حوله تنی از C & A خریدم.برات بزرگه اما بهتر.حالا حالا ها میتونی ازش استفاده کنی.

مانی سشوار رو پیدا نکرد و همون جوری موهات خشک شد.خیلی موهات خوشگل شده عسل مامان. من عاشقتم.

قربون اون دایی گفتنت که خوشگل دایی میگی.

ظهری با هم 3 ساعت خوابیدیم.وقتی بیدار شدی کلی سرحال شده بودی.

امروز تولد دایی محمد اما ما دیشب یه تولد کوچولو براش گرفتیم.

تو هم تازه متولد تولد میشی و کلی ذوق کردی و دخمل خانمی بودی.دایی هم کلی ازت عکس های خوشگل انداخت.

چند تا از عکس هات هم میزارم تا ببینی.

 

 

 

 

ما هم برای دایی محمد یه شلوار.یه تی شرت بنتون. یه کتونی خریده بودیم.

مانی برای دایی محمد یه عطر جان ریچموند خریده بود.بابایی یه هدفون بیتس خریده بود.

راستی دایی محمد از شیراز یه بلوز خوشگل بنتون خریده که بعدا" تنت میکنم و ازت عکس میندازم.

دوست دارم عشقم.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان آتین
25 تیر 90 18:37
ای جون دلممممممممم چه ژستای نازی می گیری تو بلاااااااچه تولد دایی محمد هم مبااااااااارک
مامان زهرا نازنازی
25 تیر 90 20:34
تولد دایی عزیز النا جون مبارک باشه عکسای النا خانومی خیلی خوشگل شده ماشاالله
مامان فرشته
26 تیر 90 2:52
سلام مونا جونممممممممممم مبارکهههههههههههه ان شاا... 120 سالگیشو جشن بگیری وایییییییییییی من خیلی شرمندتم الان موبایلمو دیدم ببخش عزیزم النای ناز خاله الهی زودتر خوب بشی گلم بوسسسسسس
مامان اسراواسما
27 تیر 90 10:05
تولدت دایی جونت مبارک النا جون من خاله ی ال ای جون هستم اسم وبلاگ دخترای من دیلک لر من شما رو لینک کردم خوشحال می شم شما هم مارو لینک کنید
helia & sara
27 تیر 90 11:52
انشااله تولد دخملی
به به چه عکسی با دایی جون گرفته دخملی
بوسسسسسسس برای قرتی خانوم


ممنونم عزیزم
بوسسسسسسسسس
مامان فرشته
28 تیر 90 13:01
عاشقتممممممم
بوسسسسسسسس


من هم عاشقتونمممممممممم
بوسسسسسسسسسس
معصومه مامان سهند
28 تیر 90 15:33
تولد دایی جونییییییییییی مبارک
همیشه خوش باشید


ممنونم عزیزم
بوسسسسسسسسس
سحر
29 تیر 90 11:01
سلام النا جونم با این ژستات حسابی دلبری میکنیا به ما سر بزن و کمکم کن مرسی
معصومه مامان سهند
29 تیر 90 11:27
قربونش بشم منننننننننننن خاله جون پست جدید گذاشتم خوشحال میدم بخونید و نظر بدید
helia & sara
29 تیر 90 13:03
ما آپ بیدیم
مامان مسیح
29 تیر 90 18:18
سلام به النا جون و مامانش ؟
خوبین ؟
انشاالله همیشه به شادی و تفریح گلم
در مورد پست قبل هم...خدا رو شکر که بخیر گذشت...


ممنونم عزیزم
بوسسسسسسسسسسس
سپهر
30 تیر 90 13:24
سلام ماشاءالله خدا براتون نگه داره چقدر خوشكله وقت كردين به آقا سپهر ما هم سري بزنيد و در صورت تمايل لينك كنيم. ممنون
مامان ماهان
3 مرداد 90 15:16
تولد دایی جونت مبارکههههههههههه


مرسی خاله جونم.بوسسسسسسسسس