النا النا ، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 23 روز سن داره

النای خوشگل من و بابا سعید

رفتن به دکتر برای معاینه ی ماهیانه

1390/4/3 16:42
نویسنده : مونا اسکویی
619 بازدید
اشتراک گذاری

چهارشنبه من و مانی بردیمت پیش دکتر بهره مند برای معاینه ی ماهیانه.ماه پیش واکسن زدی اما چون دکتر نبود رفتیم بیمارستان لاله پیش دکتر صالح پور.

از قبلش کلی با هم صحبت کردیم و من و مانی گفتیم که باید دختر خوبی باشی و گریه نکنی! اما انگار نه انگار که ما کلی نصیحتت کردیم.بازم وقتی خانم دکتر رو از دور دیدی شروع کردی!!! بازم نذاشتی وزنت کنه!! دستات تو دست من بود و پاهات تو دست خانم دکتر! تو هم نمی نشستی روی وزنه!! بازم مثل همیشه!

اما دکتر کلا" راضی بود و تشویقت کرد.

بعد از اینکه از دکتر اومدیم بیرون رفتیم دم در شرکت دنبال ددی تا با هم برگردیم خونه.سر راه هم برات قطره ی ویتامینت رو خریدم و رفتیم خونه ی مانی اینا.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان فرشته
4 تیر 90 12:39
فدات بشم عسلم
خاله هم از معاینه بدش می آد چه برسه به تو عروسک
بوسسسسسس


آره خاله جون
اما ایشالله گیسو جون رو که برای معاینه ی ماهیانه بردی دکتر تازه فرقش رو میفهمی!!!
مامان ماهان
4 تیر 90 23:41
الهی من قربونت بشم گل من راستی دوست جونم ممنونم که همیشه با کامنتهای قشنگت منو مورد لطفت قرار میدی بوسسسسسسسسسسسسس