النا النا ، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 23 روز سن داره

النای خوشگل من و بابا سعید

خدا رو شکر النا خانم دیگه خوب شده

1390/3/23 5:12
نویسنده : مونا اسکویی
645 بازدید
اشتراک گذاری

مامان قربونت بشم که دختر قوی منی و خیلی راحت شصت خوردنت رو ترک کردی.

فقط سه شب خیلی اذیت شدی اما بعدش دیگه دستت رو نبستم و تو هم دیگه اون کار رو نکردی.عوضش چند شب هم خیلی خوب شیر خوردی!

تازگیها خیلی با کامپیوتر مامان بازی میکنی و تا بهت میگم دست نزن اون مال شما نیست ١٥ دقیقه نطق میکنی!!!

من که متوجه نمیشم چی میگی عزیز دلم! به قول خاله نیلوفر تو و آرتین به زبون عبری صحبت میکنین!

خیلی خوشگل بازی میکنی عزیز مامان.این شبا که با هم تنهاییم و بابا سعید اصفهانه کلی با هم بازی میکنیم.دستم رو میگیری و با خودت میبری تو اتاقت یا میگی بیا بازی کنیم. خیلی توپ بازی دوست داری.

یه نامه نوشتن و زدن تو ساختمون که دیر وقت جاروبرقی نزنید! آخه ما جاروبرقی مرکزی داریم و کسی که طبقه اول میشینه خیلی از صداش اذیت میشه.بخاطر همین من امشب نتونستم جارو بزنم و رو زمین یکم آشغال ریخته بود.تو هم دنبال من میدوییدی و توپ بازی میکردی.یهو میشستی روی زمین و کف پات رو میاوردی بالا و نگاهش میکردی! اولش من نفهمیدم چرا این کار رو میکنی! کلی هم به این کارت خندیدیم.اما بعدش دیدم یه تیکه بیسکویت که به کف پات چسبیده بود رو دادی دست من!!!!

کلی به این کارت خندیدم! عاشقتم مامان.

بعدش من خسته شدم و نشستم.تو هی میرفتی بازی و ٢ دقیقه یه بار میومدی بوسم میکردی و میرفتی.عزیزززززززززززززززز دلمی مامان.

اینم عکس النا خانم پشت کامپیوتر مامان مونا

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان ماهان
23 خرداد 90 7:50
قربونت برم عزیزم بابا دخترمون میخواد از الان ببینه وبلاگش چه جوریه یا میخواد برای دوستاش کامنت بزاره قربون اون دل مهربونت عزیزم آفرین مامانی خیلی نازه همیشه ببوسش
مامان علی
23 خرداد 90 7:50
آفرین النا خوشگله
faeqeh
24 خرداد 90 4:49
che asali khoda hefzesh kone


ممنونم عزیزم
مواظب خودت باش
بوسسسسسسسسسس
مامان سارال وصبا
27 خرداد 90 3:09
سلام...دختر نازی دارید..ماشاالله...دوست دارم باشما در ارتباط باشم...وباشما تبادل لینک داشته باشم..ممنون...الهام


ممنونم عزیزم
من هم شما رو لینک کردم
مامان هوراد
27 خرداد 90 15:56
آفرین به این جیگر طلا که دیگه انگشت نمی خوره

ممنونم خاله جونم