النا النا ، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 23 روز سن داره

النای خوشگل من و بابا سعید

مهمونی خونه ی خاله نسیم

1390/3/23 5:02
نویسنده : مونا اسکویی
572 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسل مامان

دیروز بعد از ظهر خاله نسیم زنگ زد خونه.گفت هنوز نیومدی خونمون!

وای عشق مامان! مامان کلا" فراموش کرده بود که خونه ی خاله نسیم مهمونیم.خلاصه کلی خاله نسیم دعوام کرد و گفت که زودتر راه بیفتم.منم تو رو سریع آماده کردم و با هم رفتیم.سر راه از لادن یه کیک خریدیم و رفتیم.خاله اشتباه آدرس داده بود برای همین هم کلی گشتیم!

بالاخره رسیدیم و خاله نسیم هم اومد کمکمون.همون موقع خاله سارا هم رسید.خاله مریم خیلی وقت بود رسیده بود.

امان از دست تو عزیز دل مامان که اصلا" نذاشتی من خاله ها رو درست و حسابی ببینم.همش با ملیسا دعواتون میشد و تو هی جیغ میزدی!!

ملیسا درست همسن ارنیکاست. خیلی اذیت کردی و کلی هم گریه کردی!

اما بمحض اینکه اومدی توی ماشین و گذاشتمت توی صندلیت خوابت برد.

اما بهت گفتم که تا دختر خوبی نباشی دیگه از مهمونی خبری نیست.وقتی تو توی خونه پیش مانی نسرین یا بابا سعید میمونی هم به تو بیشتر خوش میگذره هم به من.

اینم یه عکس از ملیسا خانم با کیکی که ما براش خریدیم و روش شمع گذاشته.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان ماهان
23 خرداد 90 7:46
وااااااااااااااااااااای چه دخمل نازیه چه کیک خوشگل و خوشمزه ای النا جونم شیطونی کردی عزیزم آخه عزیز دلم شیطونیهاتم قشنگه بوسسس