النا النا ، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 23 روز سن داره

النای خوشگل من و بابا سعید

النا خانم کمک مامان مونا جارو برقی میزنه

1390/3/23 5:14
نویسنده : مونا اسکویی
598 بازدید
اشتراک گذاری

مامان قربونت بشه که عاشق کمک کردنی. سه شنبه بابا سعید خونه بود و پیش تو موند.من هم خونه رو حسابی تمیز کردم. خونمون خیلی بهم ریخته و کثیف بود و من هم با وجود عسلی مثل شما نمیرسم خونه رو تمیز کنم.خلاصه تو با بابا سعید بازی میکردی و منم خونه رو حسابی تمیز کردم. اما الان کلی کمرم درد میکنه و امیدوارم یکم بهتر بشه.

اینم عکس النا خانم در حال جارو زدن!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان ماهان
19 خرداد 90 17:47
خسته نباشی عزیزم
النا جونم به مامان کمک میکنی آفرین


ممنونم عزیزم
آره خاله جونش خیلی خانم شده.
محمدحسین عشق جاودان
19 خرداد 90 18:03
سلام گلم همگي خسته نباشين . آرزو دارم :
خورشید رهایت نکند
غم صدایت نکند
ظلمت شام سیاهت نکند
و تو را از دل آنکس که تنش در تن توست
حضرت دوست ، جدایت نکند . . .



ممنونم خاله مهربونم
بوسسسسسسسسسسسسس
مامان ثنا
31 خرداد 90 23:23
النا جان بس خود جارو کجاست


نیستش خاله! همینم زیادیه!