النا النا ، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

النای خوشگل من و بابا سعید

بازم حموم

1390/3/8 18:10
نویسنده : مونا اسکویی
1,113 بازدید
اشتراک گذاری

مامان قربونت بشه

با بابا سعید تصمیم گرفتیم زود به زود حموم ببریمت تا عادت کنی!

امروز هم بردیمت حموم و یکم بهتر بودی.اما آخرش بازم کلی گریه کردی!

از حموم که اومدی بیرون رفتی سروقت کمدت! کلاه قدیمی ات رو سرت کردی.

 

کلی بازی کردی و از بس خسته بودی یهو خوابت برد.

مامان قربون اون خوابیدنت بشه فرشته کوچولوی مامان

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان مهسان
8 خرداد 90 21:18
سلام عزیزم خانم یه بار اومدی پیش ما ولی دیگه نیومدی من همیشه میام وبلاگت ولی از شانس من هیچ وقت عکسا باز نمیشد ولی خوش بختانه امروز عکسات باز شد.ما خونه جدیدمون آماده شد خیلی دوست دارم عکس اتاق خواب النا جونو ببینم عکسای اتاقش بیشتربزار.النا جونم ببوس


سلام عزیزم
ممنونم که به ما سر زدی
لینکت کردم
عکسای اتاق النا رو قبلا" گذاشتم
اما وقت کردم بازم عکس میندازم
بوسسسسسسسسسسسسسسس
مامان ماهان
8 خرداد 90 23:06
خوش به حالشون چقدر آروم و ناز میخوابن




آره واقعا"
آدم حسودیش میشه!
منا مامان فینگیلی
9 خرداد 90 12:53
عافیت باشه مو فرفری لپ گلی
چه ناز خوابیده


ممنونم خاله ی مهربونم
بوسسسسسسسسسسسسس
مامان فرشته
10 خرداد 90 2:56
سلام مونای نازنینمممممم
خوبی گلم
بازم بردیش حموم هههههههه قربونش برم معلومه حسابی خسته شده ببین چقدر ناز خوابیده
ممنون از محبتت مونا جونم بوسسسسسسسسس


سلام عزیزم
ممنونم که میای پیشمون
مواظب خودت و فرشته مون باش
بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
مامان کيانا
10 خرداد 90 7:44
سلام خانومي من ودخترم دنبال دوستاي گلي مثل شما ميگرديم ...اگه دوست داشتين دعوت مارو قبول کنين وبه ما سربزنين...راستي با اجازه وافتخار لينکتون کردم


سلام عزیزم
ممنونم از لطفت
من و النا هم خیلی خوشحال میشیم باهاتون دوست بشیم
من هم شما رو لینک میکنم.
بوسسسسسسسسسسسسسسس
مامان مسیح
10 خرداد 90 9:04
وای النا جون....چرا از حموم بدت میاد گلم...پسمل من که عاشق حمومه... هر 3 روز یه بار میره حموم...کلی حال میکنه ! یه قطره اشکم نمی ریزه...
حموم خیلی خوبه دخمل ناز


سلام خاله جونم
ممنونم که اومدی پیشم
من هم کوچولو بودم عاشق حموم بودم ولی الان نه!
بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
محمدحسین عشق جاودان
10 خرداد 90 10:27
سلام: * خوبين خوشين .چه ناز خوابيده .به قول پسري خواب ستاره ها رو مي ديدي


سلام خاله جونم
ممنونم
آره خاله .خواب فرشته ها رو میدیدم
بوسسسسسسسسسسسسسسسسس
مامان ساغر
10 خرداد 90 15:36
باکلی تاخیر اومدم. اخه این بلاگفا واسه من بازی درمیاره عصاب نمیذاره که. روز مادر رو به مامان مونای عزیزم تبریک میگم انشاله که سایه سر خانوادت مستدام باشه. جون من النا رو یه گاز بگیر جاش بمونه من دلم غش رفت خوب. اینجوری ازش عکس ننداز ادم دلش میخواد بخوردش


سلام عزیزم
ممنونم
کم پیدایی!
تو هم ساغر خاله رو ببوس
عاطفه مامان آوا خانم ناز نازی
10 خرداد 90 19:26
سلام عزیزم حالت چطوره ؟ می بینم که با النا کوچولو حسابی سرگرمیها ؟ اوای من برعکس النا عاشق حمومه ولی از لباس پوشیدن بعد از حموم متنفره و حسابی اشکاش در میاد. هر کدوم یه گیری دارن دیگه . یه جوری باید باهاشون کنار اومد. راستی لینکیدمتون. از دیدن عکسهای النا خوشم میاد.


سلام عزیزم
ممنونم که به ما سر زدی
خدا این فرشته هاشو سالم نگه داره
بوسسسسسسسسسسس
مامان ماهان
11 خرداد 90 13:21
سلام عزیز دلم خوبیییییییییییییی


سلام دوست جونم
بوسسسسسسسسسسسسسسسسس