النا النا ، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

النای خوشگل من و بابا سعید

ببخشید دختر مامان

1390/3/11 14:49
نویسنده : مونا اسکویی
491 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل مامان

نتونستم برات مطلب جدید بزارم! یکم سرم شلوغه و دارم برای مسافرت خودم و بابا سعید دنبال هتل میگردم.باید اینترنتی رزرو کنم .خیلی کار سختیه و کلی زمان میگیره.چون بلیط گرفتیم باید زودتر هتل هم بگیریم.نمیدونی از الان دلم گرفته که چند روز نمیبینمت!!

تو خیلی خانم شدی و یه جورایی خیالم راحته که مامانی رو اذیت نمیکنی.خیلی خوشگل بازی میکنی و خوشگل حرف میزنی.ما که دقیقا" متوجه نمیشیم چی میگی!!

دیروز داشتی یه اتفاق خنده دار رو برای من و مانی نسرین تعریف میکردی.مامان فدات بشه که تند تند و با هیجان تعریف میکردی و میخندیدی.من و مانی نسرین کلی به خنده ی تو خندیدیم و قربون صدقه ات رفتیم.همش خدای بزرگ و مهربون رو شکر کردیم که هدیه ی خوشگل و فرشته ی مهربونش رو به ما داده.ایشالله خدای مهربون و دوست داشتنی مواظبت باشه.

مامانی افسانه هم بیمارستان بستری شده و میخواد قلبش رو بالن بزنه.ما هم براش دعا میکنیم تا به سلامت برگرده.

دوستت دارم عشق مامان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان فرشته
11 خرداد 90 17:48
سلام عزیزم خوبین ؟
پس رفتنی شدین
به سلامتی عزیزم
خوش بگذره
بوسسسسسس


سلام عزیزم
آره ایشالله
6 تیر تا 11 تیر
ممنونم گلم
هر چی لازم داشتی فقط به خودم بگو
بوسسسسسسسسسسسسسسس
مامان ماهان
17 خرداد 90 9:27
قربونت برم الهی به سلامتی بری و برگردی


ممنونم عزیزم
برام دعا کن
میبوسمت
عاطفه مامان آوا خانم ناز نازی
17 خرداد 90 17:31
ای مامانی شیطون بدون النا جون می ری سفر. پس دختر کوچولو مون چی؟


سلام خاله عاطفه جون
ما هم مجبوریم تنها بریم چون ویزای ما کاریه ولی ایشالله بعدا" جبران میکنیم.
بوسسسسسسسسسسسس