النا النا ، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

النای خوشگل من و بابا سعید

جریانات حموم رفتن النا خانم

1390/3/5 16:54
نویسنده : مونا اسکویی
970 بازدید
اشتراک گذاری

مامان فدات بشه که اینقدر از حموم کردن و آب بازی بدت میاد!!!

دیگه واقعا" نمیدونیم باید باهات چیکار کنیم! به خاطر همین هم اینقدر دیر به دیر حموم میری! تا حالا هم نتونستیم تو حموم ازت عکس بندازیم چون یه بند اشک میریزی!!

دیروز مانی پیشمون بود و گفت که با هم ببریمت حموم.منم حموم رو حسابی شستم.وان حمومت رو هم حسابی شستم و پر از آب کردم. صندل هات هم پات کردم.کلی از اسباب بازی های حمومت هم شستم.اما بازم تو حاضر نشدی بری تو حموم ! وان رو آوردیم دم در حموم و تو یکم آب بازی کردی!تمام پارکت رو خیس کردی!

یواش یواش وان رو بردیم تو حموم و تو همچنان مشغول بودی.اما وقتی لباسات رو درآوردیم که بشوریمت شروع کردی به گریههههههههههههههههههه

و این گریه تا بیرون اومدن از حموم و خشک کردن و لباس پوشیدن ادامه داشت!!!!!!

خیلی خسته شدیم.خودت هم خیلی خسته شدی! چون بمحض اینکه از حموم اومدیم و شیر خوردی خوابیدی اونم 2 ساعت.

این هم عکس قبل از حموم رفتنته که داشتی با کالسکه ات بازی میکردی.

 

 

اینم عسل مامان بعد از حموم

 

البته این عکس رو مانی جونم با گوشیش انداخته و برامون میل کرده. از همین جا ازش تشکر میکنیم و میبوسیمش.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

سارا
5 خرداد 90 15:30
سلام مونا جونم خوبی؟
الهی قربون اون شلوارک خوشگلت خاله تو هم که مثل پسرای منی و از حموم رفتن بدت میاد
منم کلافه شدم مونا جونم
بوسسسسسسسسسسسسسسس


آره عزیزم
فکر کنم سخت ترین کار دنیاست!!!
nasrin
5 خرداد 90 18:32
سلام ببخشید چیزی که میگم شاید زیاد خوشت نیاد ولی زیاد مهم نیست . مثل اینکه شما اشتباه اومدی شما به جای نوشتن واسه دخترت فقط داری پز زندگیتو میدی مثلا پدرومادرت رفتن اربیل یا ترکیه چرا مردم باید بدونن .شاید فلان کشور برین نمیدونم چه دلیلی داره قبل از اینکه برین مردم بدونن. از فلان فروشگاه خرید میکنین حتما باید بگی اینو میدونی تازه به دوران رسیده ها این کارو میکنن.واقعا حیف نیست به جای نوشتن واسه دخترت............


سلام عزیزم
من برای کسی نمینویسم
برای دخترم مینویسم که تو آینده اینا رو میخونه!
اگر شما دوست نداری نخون عزیزم.اصلا" زور نیست!
من دوستای زیادی دارم که بهم سر میزنن و تا حالا کسی این حرفا رو نزده بود!
پس فکر کنم مشکل از شماست.

مامان فرشته
6 خرداد 90 1:28
سلام گلم
ای جانم قربونش برم من
مونا جونم یه ایده هایی گرفتم برای پرده
ممنون
تا ببینم چی پیش می آد دستت درد نکنه بوسسسسسس
ساعت یک یادم مونده و همیشه منتظرم ممنونم


سلام عزیز دلم
ممنونم گلم
من هم ساعت 1 همیشه به یادتم
ایشالله تا 3 مرداد 90
ایشالله گیسو جونم روز تولد خاله اش دنیا بیاد.
بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
مامان غزل
6 خرداد 90 10:22
سلام مامانی ناز ،غزل هم همینطوره با اینکه 5 سالشه!!!! حموم میاد اما نوبت شامپو که میشه واویییییییییلا خدا میدونه من باید چیکار کنم بعد از زایمان
محمد حسین
6 خرداد 90 12:43
سلام ماشاالله دختر ماهی خدا براتون حفظ کنه خوشحال میشم بهم سری بزنی پسر تنها یا علی
محمدحسین عشق جاودان
6 خرداد 90 15:09
سلام .الناي خاله توهم ... بعضي وقتا فکر مي کنم فقط پسر من اينطوريه مي بينم که نه بابا شما بچه ها همتون با هم متحدالرفتار هستين اين کلمه رو من اختراع کردم تو فرهنگ لغت دنبالش نگردين . به سلامتي مسافرت مي رين .خوش بگذره .دوستون دارم


آره خاله جونم
النا هم !!!
فکر نمیکنم این مسافرت رو برم! ممنونم از اینکه به ما سر میزنی.بوسسسسسسسسسسسس
مامان غزل
6 خرداد 90 19:27
ممنون که اومدی سرزدی
منم کمتر از یه ماهه دیگه دارم


ایشالله به سلامتی عزیزم
بوسسسسسسسسسسسسس
مامان زهرا نازنازی
7 خرداد 90 11:52
سلام عزیزم

داشتم فکر میکردم برای حموم رفتم النا گلی چه پیشنهادی بدم دیدم خودتون تموم راه ها رو امتحان کردین

انشاالله با گذشت زمان خوب بشه



سلام عزیزم
ممنونم از اینکه به یادمونی.
بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
مامان هلیا
7 خرداد 90 13:22
انشااله هر جا که هستی خوش و خرم باشی
عروسکایی که دوست داره بزار ببره و با خودش بشوره تا یه کمی حواسش پرت بشه
ولی بازم موقع شامپو همه بچه ها این مشکل رو دارن واییییییییی تابستون هم که یه روز درمیون دوش باید بگیرن


سلام عزیزم
ممنونم از این که به ما سر زدی.
بوسسسسسسسسسسسسسسسسسس
مامان فرشته
7 خرداد 90 18:15
مونا جون این آمپولها ضرر نداره
خیلی دل نگرام شدم
وایییییییی مانکن ها چه کنن قربونش بره خاله که اینهمه خوش تیپه بوسسسسسسس
نظر خصوصی گذاشتم


اصلا" ضرر نداره عزیزم
خیالت راحت راحت
نگران هم نشو چون برای گیسو جونم بده
بوسسسسسسسسسس
مامان ماهان
8 خرداد 90 0:00
ای جان ..........
النا جونم حموم خیلی خوبه عزیزم
اگه با کوچولویی مثل خودش بره چی ؟؟؟؟؟
امتحان کردی ؟؟؟شاید خوب بشه


خاله جون تا حالا امتحان نکردیم اما کلا" از آب میترسه
مامان يگانه زهرا
8 خرداد 90 0:01
من به اين مراحل نرسيدم ، نميدونم عكس العمل يگانه زهرا چيه
النا جونم انشاالله كم كم از حموم خوشش مياد


ایشالله
ممنونم
بوسسسسسسس
مامان توتی و عسل شیرینش
8 خرداد 90 14:02
سلام مونای عزیزم روزت با تاخیر مبارکککککککک
الهیییییییی خاله قربون این النای جیگرررررررر
عسل عاشق حمومه مونا جون
راستی فردا میای کارگاه مادر و کودک؟

سلام عزیزم
ممنونم که به ما سر زدی.خوش بحالت که عسل خاله عاشق حمومه.
نه نمیام
خاله ام گفت برای النا زوده من هم اسمش رو ننوشتم!