النا النا ، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 23 روز سن داره

النای خوشگل من و بابا سعید

النا و رونیکا رفتن پارک

1390/2/31 22:24
نویسنده : مونا اسکویی
547 بازدید
اشتراک گذاری

امروز با هم رفتیم خرید.هوا خیلی گرم بود.رفتیم برای سوپت مواد تازه بخریم.چون خیلی گرم بود زود برگشتیم خونه.

بعدش با هم بازی کردیم و تو لا لا کردی.

وقتی بیدار شدی یکم پوره ی سیب زمینی خوردی و مشغول بازی شدی.سوپت که آماده شد خیلی گرسنه بودی و تا تهش رو خوردی!! با یه لیمو شیرین!

بعدش تصمیم گرفتیم با هم بریم پارک.

قبلش من با خاله ساناز حرف زدم که با هم هماهنگ کنیم بریم پارک.

رونیکا از تو 6 ماه کوچیکتره.

ما زودتر رسیدیم.هنوزم هوا گرم بود.من و تو کلی تو پارک گشتیم تا خاله ساناز و رونیکا هم رسیدن.

من و تو پیش یه نی نی بودیم که از تو یه ماه بزرگتر بود.اسمش طاها بود.کلی هم شیطون بود.

تو دهن تو و رونیکا پاستیل گذاشت!! تو هم با لذت میخوردی!!

من برات هم بیسکویت آورده بودم هم آب.به رونیکا هم بیسکویت دادم.2 ساعت تو پارک بودیم.

بعدش عمو مجید از سر کار اومد دنبال رونیکا و خاله ساناز.ما هم برگشتیم خونه.

همون موقع که رسیدیم تو خوابیدی.

اینم عکس تو و رونیکا توی کالسکه توی پارک

 

 

مامان قربون این لم دادنت بشم

 

 

 

دم در خونه میخواستی چسب صندلت رو باز کنی اما من بهت گفتم که اگر این کار رو بکنی از پارک خبری نیست!

از اونجایی که میدونی مامان اصلا" شوخی نداره دست به صندل هات نزدی.

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان ماهان
31 اردیبهشت 90 22:42
جانم چه لمی داده
خوش گذشت النا جونم



آره خاله جونم
بوسسسسسسسسسسسسس
مامان فرشته
1 خرداد 90 2:31
سلام عزیز دلم خوبین؟
الهی که من قربون عزیزم برم که اینهمه حرف گوش کنه
کاش که گیسو هم همینجوری حرف منو گوش کنه
بوسسسسسس


سلام خاله مونا جونم
ممنونم
ایشالله گیسو جونم هم به حرفای مامان گلش گوش میکنه
بوسسسسسسسسسس
محمدحسین عشق جاودان
1 خرداد 90 9:27
سلام عزيزم .تو اين هوا مواظب گل دخمل ما باشيا ماماني گل .خاله جوني پارک خوش گذشت گلم .دوست دارم دردت به گيانم .فره ناناز شدي .


هوا خیلی گرمه خاله جون
خیلی مواظبشمممممممممممم
النا خیلی بهش خوش میگذره
بوسسسسسسسسسسسسسسسسسس
عادله پازانی
1 خرداد 90 22:56
سلام ، وبلاگ جالبی دارید. خوشحال میشم به وبلاگ من هم سری بزنید
کار سیاه قلم از چهره انجام میدم

www.adipaint.blogfa.com

با تشکر
پازانی


ممنونم که به ما سر زدی.
من هم حتما" میام به دیدنت
مامان يگانه زهرا
2 خرداد 90 13:12
سلام
ممنون كه به ما سر زديد
با اجازه من لينكتون ميكنم، خوشحال ميشم يگانه زهرا يكي از دوستاي النا جون باشه


ممنونم عزیزم
ما هم خوشحال میشیم
بوسسسسسسسسسسسسسس
عادله پازانی
2 خرداد 90 14:05
سلام. براتون ایمیل زدم. لطفا چک کنید ممنون
haleh & termeh
17 خرداد 90 1:37
خودت خوشگل ، لباسات خوشگل ببین چه دلی میبری از همه
ماشاا



ممنونم خاله جونم
بوسسسسسسسسسسسسس