النا النا ، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

النای خوشگل من و بابا سعید

روز مادر مبارک

1390/3/1 19:16
نویسنده : مونا اسکویی
610 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دل مامان

نمیدونی چقدر خوشحالم که من هم دختری به خوبی تو دارم و الان مامانت هستم.ایشالله تو هم یه روز مامان خوبی برای نی نی ات میشی عزیز دلم.

این روز رو به همه ی مامانای مهربون و دوستای گلم تبریک میگم

اول به مامان عزیزم که خیلی برام زحمت کشیده و همیشه یار و یاورم بوده.همیشه بهترین مامان دنیا بوده و من خیلی دوستش دارمقلب

بعدش به خاله ی مهربونم خاله رخساره ی عزیزم.همیشه و در همه حال توی قلب منه و از ته دلم دوستش دارم.قلب

به مونا جونم مامان گیسو جونقلب

به مامان ماهان جونمقلب

به مامان هلیا جونمقلب

به مامان آتین جونمقلب

به مامان محمد حسین جونمقلب

به مامان زهرا خانم نازنازیقلب

به مامان ال آی جونمقلب

به مرم عزیزم مامان ساغر جونمقلب

و به همه ی دوستان گلم تو کلوپ مامانای آبان ٨٨قلب

ببخشید اگر اسم کسی رو فراموش کردم

از همین جا برای همتون آرزوی سلامتی و شادی میکنم ماچ

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان ماهان
1 خرداد 90 21:59
ایام شادمانی و روز ولادت است

هنگام شاد بودن و وقت عبادت است

در مصحف خدای تعالی نوشته بود

این نور با طهور ولایت سر شته بود

ولادت حضرت فاطمه زهرا مبارک


ممنونم عزیزم
بوسسسسسسسسسس




مامان فرشته
2 خرداد 90 4:14
سلامممممممم عشق من
قربونت برم گلم
خیلی ممنون از تبریکت
منم بهت تبریک می گم مادر نمونه و فداکار
یه دنیا شادی برات آرزو می کنم
بوسسسسسسسسسسس


ممنونم عزیزم از این همه لطف و محبتت
دیگه زیادی تحویلم گرفتی خواهر
تو و گیسو جونم رو یه دنیا دوست دارم
بوسسسسسسسسسسسسسسسسس
مامان پرنيا
2 خرداد 90 10:26
مامان النا
سلام
چه عكس خوشگلي .اجازه ميدي اين عكس پر معني رو كپي كنم؟


آره عزیزم
چرا که نه
اگر نتونستی کپی کنی آدرس ایمیلت رو برام خصوصی بفرست تا برات میل کنم
مامان هلیا
2 خرداد 90 10:35
مرسی عزیز دلم از این همه احساسات پاکت
ما هممون لیاقتش رو داشتیم و مامان شدیم
پس به همه تبریک میگم
به شما هم یه تبریک دیگه میگم که دخمل به این موشیییییییی داری بوسسسس برای النا


ممنونم عزیزم
خیلی به من لطف داری
خدا ایشالله همه ی این فرشته های پاکش رو مواظبت کنه.
بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس


مامان ال آی
2 خرداد 90 12:43
در آن سرای که زن نیست، انس و شفقت نیست
در آن وجود که دل مرده، مرده است روان

مرسی مونا جون.


ممنونم عزیزم
بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
سارا
2 خرداد 90 15:58
مادر ای معنی ایثار تو گل باغ خدایی
توی روزگار غربت با غم دل آشنایی
مینویسم ازسرخط مادر ای معنی بودن
مینویسم تا همیشه توئی لایق ستودن

سلام گلم روزت مبارکککککککککککک


ممنونم عزیزم
خیلی لطف کردی
روز تو هم مبارک
مامان آتین
2 خرداد 90 16:47
````````````````````````````````````````````````````
````````````````$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$```````````````
``$`$``````````$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$``````$``$``$`
``$`$``$``````$$$$$$````$$$$$$````$$$$$$``````$`$`$``
$`$`$`$``````$$$$$$``````$$$$``````$$$$$$$````$$$$$``
`$$$$$``````$$$$$$$```O`$$$$$``O``$$$$$$$$`$$$$$$$``
`$$$$$$$$``$$$$$$$$$````$$$$$$````$$$$$$$$$$```$$$```
````$$````$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$````$$```
````$`````$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$``$$```$`````
`````$$$$$$$$``$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$``$$$$$$``````
``````````$$$``$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$``$$$`````````
```````````$$$`````$$$$$$$$$$$$$$$$`````$$```````````
````````````$$````````$$$$$$$$$$```````$$````````````
`````````````$$$```````````````````````$`````````````
```````````````$$````$$$$$$$$$$$``````$``````````````
````````````````$$$`````$$$$$$$$$$$``$```````````````
```````````````````$$$`````$$$$$$$$$$````````````````
``````````````````````$$$$$``$$$$$$$$$```````````````
`````````````````````````````$$$$$$$$$$``````````````
``````````````````````````````$$$$$$$$$``````````````
```````````````````````````````$$$$$$$```````````````
`````````````````````````````````$$$`````````````````


چیه ترسیدی؟
نتـــرس بابا فقط اومدم بگم وب آتین آپههههههه
راستی ممنونم عزیزم منم روز مادر و بهت تبریک میگم


الان میام سر میزنم
بوسسسسسسسسسسسسس
مامان غزل
2 خرداد 90 18:47
در زیباترین واژه بر لبان آدمی واژه مادر است. زیباترین خطاب مادر جان است.
مادر واژه ایست سرشار از امید و عشق. واژه ای شیرین و مهربان كه از ژرفای جان بر می آید. روزت مبارك


ممنونم عزیزم
روز تو هم مبارک
مامان هلیا
3 خرداد 90 10:06
عشق یعنی مادر
صبر یعنی یک زن
مهر یعنی دختر
نور یعنی خواهر
هرچه هستی عشق یا صبر مهر یا نور
روزت مبارک


ممنونم عزیزم
روز تو هم مبارک مامان گل و دوست داشتنی
بوسسسسسسسسسسسسسسسسسس
محمدحسین عشق جاودان
3 خرداد 90 10:33
سلام عزيزم روزت مبارک مامان گل و مهربون .يه دنيا عشق هديه به تو فرا رسیدن سالروز میلاد حضرت زهرا (س) و روز بزرگداشت مقام زن را با همه وجودم بهت تبریک و تهنیت میگم. خیلی دوست دارم




ممنونم عزیز دلم
خیلییییییییییییییییی لطف کردی
منم خیلی دوستت دارم مامان مهربون و دوست داشتنی
روز تو هم مبارک
بوسسسسسسسسسسسسسسسسسس
مامان هوراد
3 خرداد 90 11:24
مادران آبی‌ترین، دریایی‌ترین و آسمانی‌ترین فرشته زندگی هستند
روزت مبارک فرشته خلقت . . .



ممنونم عزیزم
روز شما هم مبارک
بوسسسسسسسسسسسسسسسسس
هدیه
3 خرداد 90 11:38
سلام
عیدتون مبارک
همه مامانای نی نی وبلاگ نمونه اید


ممنونم از نظر لطف شما
مامان الی
3 خرداد 90 12:54
زیباترین واژه بر لبان آدمی واژه "مادر" است

"مادر" واژه ایست سرشار از امید و عشق

واژه ای شیرین و مهربان که از ژرفای جان بر می آید
فرشته ی زمینی روزت مبارک...




ممنونم عزیزم
روز شما هم مبارک
بوسسسسسسسسسسسسسسسس