النا النا ، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 23 روز سن داره

النای خوشگل من و بابا سعید

واکسنت مبارک النا جونم

1390/2/31 15:33
نویسنده : مونا اسکویی
652 بازدید
اشتراک گذاری

مامان فدات بشه دختر قوی مامان

5 شنبه با بابا سعید رفتیم بیمارستان لاله پیش دکتر صالح پور. اول حسابی معاینه ات کرد و تو هم مثل همیشه نذاشتی وزن و قدت رو اندازه بزنه!!!

کلی خندیدیم.دکتر میگفت خدا رحم کرده النا 950 گرم بوده موقع تولد !! اگر 4 کیلو بودی میشدی رضا زاده!!

دکتر میگفت فکر کنم من و میخوابوندی وسط مطب!!

اما تقریبی 11 کیلو و 200 گرم بودی و قدت تقریبا" 82 سانتی متر بود.مامان قربون قد و بالات بشه.

بعدش بابا سعید پاهات و گرفت و من هم دستهات !!

کلی گریه کردی و بی تابی کردی! اما وقتی تموم شد و اومدیم تو ماشین انگار نه انگار!!

رسیدیم خونه کلییییییییییییییی شیطونی کردی و بازی کردی مامان فدات بشه.

من هم هر 6 ساعت بهت استامینوفن دادم و خدا رو شکر اصلا" تب نکردی.

فکر میکردیم اگر فرداش از خواب پاشی میلنگی اما اصلا" نلنگیدی.

عاشقتم عزیز دلم

این عکس هم 31 اردیبهشت وقتی داشتی پنگول میدیدی ازت انداختم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان آتین
31 اردیبهشت 90 15:53
سلام عزیزم
خدارو شکر که واکسن 18 ماهگی هم راحت بوده و گل دخملمونو اذیت نکرده
النای گلمو ببوس



ممنونم خاله جونم
بوسسسسسسسسسسسسسسسسس
مامان ماهان
31 اردیبهشت 90 16:02
وای خدا چه ناز شده تو این عکس
لباسشم خیلی خوشگله


ممنون خاله جونی
بوسسسسسسسسسسسسسس
مامان فرشته
1 خرداد 90 2:33
بله مامان جون پس چی فکر کردی دخمل ما خیلی قویتر از این حرفهاست بگو ماشاا...
خاله قربونش بره که اینجوری عاشقانه پنگول می بینه
بوسسس


گفتیم ماشالله خاله مونا!
خیلی عاشق پنگوله
بوسسسسسسسسسسس