النا النا ، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 23 روز سن داره

النای خوشگل من و بابا سعید

18 ماهگیت مبارک

1390/2/28 19:04
نویسنده : مونا اسکویی
905 بازدید
اشتراک گذاری

١٨ ماهگیت مبارک عزیز دل مامان

امروز یکساله و نیمه شدی و ما بخاطر همین خدا رو شکر میکنیم.هممون عاشقتیم عسل مامان.

خدا خیلی دوستمون داشت که قوی ترین فرشته اش رو به ما هدیه داد.ایشالله خدای بزرگ و مهربون خودش مواظبت باشه.

امروز قرار بود بریم برات واکسن بزنیم که نه دکتر بهره مند بود نه دکتر غنی پور.

ایشالله فردا بعد از ظهر میریم پیش دکتر صالح پور برات واکسن میزنیم.

خیلی خانم شدی و چیزای جدیدی یاد گرفتی. از همه چی مهمتر محبتته مامان فدات بشه.خیلی مهربونی .یهو میری بابا سعید و که نشسته بوس میکنی.میپری بغل مامانی و سفت بغلش میکنی.

میای من و صدا میکنی و نازم میکنی.همش دوست داری من پیشت باشم.

وقتی میخوام ازت عکس بندازم ژست میگیری.

عاشقتم که وقتی بهت میگیم چشمت کو چشمک میزنی.وقتی میگیم دماغت کو انگشتت رو میکنی تو دماغت!! دندونت رو نشون میدی.

همش به من میخوای غذا بدی! اونم با اون انگشت های کوچیکت.

خیلی دوست دارم عشق مامان.

تو هم مثل مامان عاشق سیب زمینی های شوید پلویی!

دیروز برای اولین بار از غذای ما خوردی.پلو و خورشت کرفس.خیلی دوست داشتی.امروز هم شوید پلو با مرغ خوردی.

اندازه ی ستاره های آسمون دوستت دارم .

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان ماهان
28 اردیبهشت 90 19:56
مبارکههههههههههههههههههههههههه
آفرین خوشگل خانم
مامانی از طرف من النا جونو ببوسین


ممنونم خاله ی مهربون.
شما هم ماهان من و ببوسین
لیلا ( مامان دوقلوها )
28 اردیبهشت 90 20:02
18 ماهگی النا خانوم مبارککککککککک باشه انشاالله 120 سال در کنار پدر و مادرش زنده و سلامت باشه


ممنونم خاله لیلا جونم
ایشالله دوقلوهای ناز شما هم همیشه شاد و سالم باشن
بوسسسسسسسسسسسسسسسسسس
مامان مسیح
29 اردیبهشت 90 2:06
سلام مامان النا... خوبین ؟ ممنونم که به ما سر زدین..
وای که چه دخمل نانای دارین !!!
بابت تبریکتون هم ممنونم... انشالله شما هم همیشه موفق باشین و شاد


ممنونم عزیزم
بوسسسسسسسسسسسسسسسس
محمدحسین عشق جاودان
30 اردیبهشت 90 11:44
سلام الناي خاله .قربونت بشه خاله .خيلي ناناز شدي .
مامان آتین
30 اردیبهشت 90 13:35
النا خوشگله 18 ماهگیت مباااااااااااارک آخی زخم مماختم که هنوز خوب نشده می بوسمت گل دخملی
مامان هلنا
30 اردیبهشت 90 18:53
سلام عزیزم مرسی از اینکه به وب هلنا سر زدی . چه دختر ناز و خوشگلی داری .هلنا انشاله تا 20 خرداد به دنیا میاد.امیدوارم دوستای خوبی برای هم بشیم.
مامان هلیا
31 اردیبهشت 90 12:35
عزیزم تولد 18ماهگیت مبارک ایشالا تولد یکسالگیت
خیلی شیطون شدی ها


خاله 1 سالگی تموم شد
ایشالله تولد 2 سالگی
هههههههههههه
مامان هلیا
1 خرداد 90 10:27
هههههههههههههههههههههههه
هاله مامان ترمه
17 خرداد 90 1:41
هر روزت پر از عشق ، پر از سلامتی کنار بابا و مامانت
خدا چقدر دوستت داره که اینقدر مهربونی


وای ممنونم خاله با این دعاهای خوشگلت
خدا خیلی من رو دوست داره و من هم خدا رو خیلی دوست دارم.
بوسسسسسسسسسس