النا النا ، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

النای خوشگل من و بابا سعید

النا خانم شیطون میشود

1390/2/9 18:12
نویسنده : مونا اسکویی
614 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دل مامان

چند وقته دارم تمرین میکنم که دیگه سرت داد نزنم!!

تو خیلی شیطونی میکنی و بعضی وقتا خیلی هم خطرناکه شیطونی هات اما من سعی میکنم سرت رو با اسباب بازی هات گرم کنم .

چند روز پیش همش رو مبل راه میرفتی و پایین نمیومدی!!!

خیلی حرص خوردم از دستت!!!

اما فعلا" که یادت رفته.اما هر روز شیرین تر از قبل میشی عزیز دل مامان.

برات یه مجله ی شهرزاد خریدم چون تو عاشق نی نی های توی مجله هستی.با مامانی کلی ورق زدی و ذوق کردی.

بعدش مامانی یه صفحه رو آورد که توش عکس تولد بود.با یه کیک تولد و شمع.برات شعر تولد رو هم خوند.تو هم شروع کردی به رقصیدن و دست زدن.بعدش هی مجله رو میاوردی و دست میزدی که اون صفحه رو برات بیاریم.تا دوباره اون عکس رو میدیدی شروع میکردی به خندیدن و دست زدن.

همش به نی نی ات و ما غذا میدی.اونم با قاشق بزرگ!!!

همش هم صدای دهنت رو درمیاری که نی نی داره به به میخوره.

عاشششششششششششششقتم مامان

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان ماهان
9 اردیبهشت 90 18:36
ای جان منم همین تصمیم و گرفتم که کمتر داد بزنم راستی ماهان و النا با هم یه جا باشن چی میشه دوست جونم من که دارم تصور میکنم ههههههههههه
مامان آنیسا
9 اردیبهشت 90 19:26
بوووووووووووووس به این النا خانم شیطون
عاطفه مامان آوا خانم ناز نازی
9 اردیبهشت 90 23:22
سلام دوستم. مرصی که به ما سر زدین.ما رشت زندگی میکنیم. شما چطور؟ راستی شیطونتو ببوس.
مامان زهرا نازنازی
10 اردیبهشت 90 1:57
(\__/) (>'.'
مامان آتین
10 اردیبهشت 90 10:39
چه کارای بامزه ای می کنه شیطونک بلاااااااا می بوسمت النا جون
مامان فرشته
10 اردیبهشت 90 16:36
وای عاشقتممممممممممممم عزیزم بوسسسسس