النا النا ، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 23 روز سن داره

النای خوشگل من و بابا سعید

برو عقب گل دختر

1390/1/21 14:30
نویسنده : مونا اسکویی
1,173 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

مامان قربونت بره که همش باید بگم از جلو تلویزیون نگاه نکن و برو عقب!

همش باید تلویزیون رو خاموش کنم! اینم پنگول دوست الناست! چون پنگول میده نمیتونم تلویزیون رو خاموش کنم برای همین باید هی بیارمت عقب و تو غر میزنی!!! جدیدا" هم یاد گرفتی تلویزیون رو از بغل میکشی جلو! خیلی خطرناکه مامان فدات بشه!!!

الانم مثل پیرمردا یه تسبیح دستته و تو خونه راه میری.

عاشقتم مامان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان آتین
21 فروردین 90 15:08
الهــــــــی... چقدر بامزه اس این وروجک شیطون
از طرف من ببوسش


ممنونم خاله جونم
شما هم آتین جون رو ببوسسسس
نانی نار
21 فروردین 90 23:57
بچه جماعت پاشون بنده جلو تلوزیون خودمون یادت رفته خدا نگهش داره ان شاالله...
محمدحسین عشق جاودان
22 فروردین 90 9:29
سلام خانم قربون چشاي قشنگت مواظب اون چشاي قشنگت باش پسمل خاله همه همينطوره منم هردفعه بايد يه جوري کنار بکشمش .مي بوسمت از دست شما
مامان فرشته
22 فروردین 90 14:22
سلام مونا جونم خوبی ؟ بهتر شدی ؟ فدات بشم من با اون تسبیح به دست گرفتنت عزیزم بوسسسسسس رمز گذاشتم برات گلم
مامان ماهان
23 فروردین 90 7:55
وای خدا ماهانم اینطوریه النا جون مواظب چشمای نازت باش