النا النا ، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره

النای خوشگل من و بابا سعید

النای مامان بازم تو ماشین خوابیده

1389/12/27 18:43
نویسنده : مونا اسکویی
1,370 بازدید
اشتراک گذاری

چند روز پیش میخواستیم با بابا سعید بریم خرید عید. من ناهار خورشت کرفس پختم تا بابا سعید بیاد خونه.

  

وقتی رسید ناهار خوردیم تو هم با اینکه تازه سوپ خورده بودی پلو خالی هم خوردی

connie_feedbaby.gif

بعدش هم حاضر شدیم .اول رفتیم دم خونه ی مادر.

مادر همون روللللللللللللله است.مامان بزرگ مشترک من و بابا سعید که من و تو و بابا سعید رو خیلی دوست داره.ما هم خیلی دوستش داریم.

  

برای مادر هم غذا بردیم که بهش بدیم.آخه از مکه که برگشتن حسابی سرما خورده. ۲ روز براش سوپ درست کردم بردیم براش.گفتم یه غذایی باشه که یکم جون بگیره.
بابا سعید دم در غذا رو داد و اومد که بریم.تو این شکلی شده بودی  






داشتی بابا سعید و نگاه میکردی!

 

مامان قربونت بشه که وقتی آفتاب میزنه تو چشمای خوشگلت خودت کلاهت رو پایین میاری

  

بعدش تو مثل همیشه تو ماشین خوابت برد.





عزیز دلمی که هر وقت میخوابی فتوکپی بابا سعید میشی.بابا سعید باورش نمیشه منم میخوام یه بار که هر دو تون خواب بودین ازتون عکس بندازم

  



پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان فرشته
27 اسفند 89 18:42
الهی قربونت برم با اون ژست خوشگلت قند عسل خاله هزارتا بوسسسسسسس


مرسی خاله جونمپتو خیلی مهربونیییییییییییییی