النا النا ، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره

النای خوشگل من و بابا سعید

دماغمون سوخت چون دکتر نبود

1389/12/23 20:25
نویسنده : مونا اسکویی
942 بازدید
اشتراک گذاری

چند روز پیش خیلی حالت بد بود منم زنگ زدم خاله طراوت آدرس دکتر ارنیکا و آروین رو گرفتم.

مامانی هم کلی کار داشت اما اومد و با هم بردیمت دکتر.خوب بود که نزدیک بود! سر شاهین جنوبی بود . رسیدیم اونجا دیدیم در بسته است.با مامانی وایسادیم تا ساعت ۴ بشه و دکتر بیاد.

چند دقیقه وایسادیم .خیلی هم سرد بود اما یهو من چشمم افتاد به تابلو دکتر که نوشته بود ۵شنبه فقط صبح.

کلی با مامانی خندیدیم!

خیلی سرد بود تا ماشین دویدیم!!!

از پارکینگ تا خونه شال من و سرت کردیم که سردت نشه!!

اینم عکست

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

ژیلا
16 آبان 90 2:02
سلام دختر نازی دارید به وبلاگ ارنیکای من هم سر بزنید و اگه مایلید تبادل لینک داشته باشیم بچه های ما تقریبا هم سن هستند موفق باشید
نسیم
28 دی 90 16:30
عزیزم سلام متاسفانه من خاطرات زایمانتو پیدا نکردم ممکنه راهنماییم کنی