النا النا ، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

النای خوشگل من و بابا سعید

اولین قایم موشک

1389/12/7 18:49
نویسنده : مونا اسکویی
523 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دل مامان

امروز کلی با مامان قایم موشک بازی کردی من بهت یاد ندادم تا حالا هم با هم این بازی رو نکرده بودیماما تو خودت باهوش مامانی دیگه

میخوایم امروز بریم پیش خانم دکتر بهره مند.آخه تازه برگشته . شب هم خونه ی مامانی افسانه میریم.آخه فردا میخواد بره مکه

بابا سعید بازار کار داشت و هنوز نیومده! من هم برات سوپ گرم کردم اومدم دیدم رو فرش خوابت برده

داشتم لباسات و جمع میکردم کلی باهام دالی بازی کردی! کلی هم ذوق کردی عزیز دل مامان

رفتم تو اتاقت قایم شدم پیدام کردی اما وقتی پشت در اتاقت قایم شدم نتونستی پیدام کنی و کلی تعجب کرده بودی!! منم برات سوت میزدم که راحت تر پیدام کنی اما احساس کردم ترسیدی

خودم رو زودی بهت نشون دادم

دوست دارم عشق مامان که هر روز شیرین تر میشی

عمه آزی راست میگه که تو از عسل شیرین تری 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مهشید
7 اسفند 89 19:08
سلام دخترم من موقع تولد شرایط دختر شیرین شما رو داشت واقعا خوشحالم از اینکه این نعمت زیبا رو دارید و هر روز شاهد بزرگ شدن و شیرینکاری هاش هستین سالم و شاد باشین
مامان زهرا نازنازی
7 اسفند 89 21:35
`*.¸.*´ ¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨) (¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`•. ¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨) (¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`•.
سامره
4 آذر 90 15:08
ساغر منم خیلی ضعیف بود الان با هر اخمی که میکنه دلم میریزه که نکنه خدای نکرده مریض شده باشه
اما خدا همیشه در کنارمون بوده
ایشاالله صد سال عمر با برکت داشته باشن


آره واقعا".
ایشالله همیشه سالم باشن.