النا النا ، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 18 روز سن داره

النای خوشگل من و بابا سعید

این روزای من و النا جونم

1390/11/20 14:52
نویسنده : مونا اسکویی
1,497 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل مامان

دیروز میخواستم یه پست جدید برات بزارم اما هرکاری کردم نمیشد!!!

این روزای من و تو خیلی قشنگ میگذره.یه وقتایی خیلی بهانه گیری میکنی اما کلا" دختر خوبی هستی.نمیتونم بگم شیطونی چون واقعا" نیستی!! فقط بعضی روزا خیلی غر غرو میشی عسل مامان.

زود از خواب بیدار میشی اما وقتی میبینی مامان هنوز خوابش میاد سر و صدا نمیکنی و آروم بازی میکنی تا من بیدار نشم.قربونت بشمممممممممم

بیدار که میشم با هم صبحونه میخوریم.نون و کره عسل و چایی.

اما مامان این روزا یکم رژیم گرفته.نمیشه اسمش رو دقیقا" رژیم گذاشت اما خیلی رعایت میکنم.

بعد از صبحونه اتاقامونو جمع میکنیم و با هم بازی میکنیم.ناهار رو میخوریم و یه چرت میزنیم.

عصری بیدار که شدیم یه عصرونه میخوری و دوباره با هم بازی میکنیم تا بابا سعید بیاد خونه.

بعضی روزا که خیلی سرحالی کلی با هم میرقصیم و دنبال بازی میکنیم! مامان حسابی خسته میشه اما تو اصلا" نمیفهمی خستگی یعنی چی؟؟؟؟

یه حموم میکنی و متاسفانه با گریه از حموم بیرون میای!!

برعکس بچگی ات که با گریه وارد حموم میشدی!!!

بابا سعید که میاد خونه شام میخوریم و میریم گردش.تو خیلی ذوق میکنی و همش میگی ددر

تازه شروع کردی به تک کلمه گفتن.حرفای مامان رو تکرار میکنی.

شبا قبل از خواب باید یه پروژه حسابی رو طی کنیم.عادت کردی هر شب قبل از خواب دست و صورت و پاهات رو بشوریم.جیش عوض کنیم. مسواک بزنیم. لباس عوض کنیم و کرم بزنیم.

بعدش هم میری توی تختت و میگی شیرشیری. شیشه ی شیرت رو میگیری دستت و نی نی ات رو بغل میکنی. من و بابا سعید هم کنار تختت دراز میکشیم و من برات کتاب داستان و کتاب شعر میخونم تا خوابت ببره.

یهو میبینی 5 تا کتاب میخونم تا خوابت ببره. تا صبح هم یکی دوبار بیدار میشی و صدام میکنی تا برات شیرشیری درست کنم.

امروز هم با هم رفتیم خرید.بابا سعید رفته تهران چون کار داشت و قرار شد بعد از ظهر که میخواد برگرده با مامانی و بابایی و عمه آزی بیان اصفهان.

من و تو هم رفتیم خرید کردیم.بار اول بود با هم تنهایی میرفتیم بیرون توی محل خرید میکردیم.البته با ماشین رفتیم. گردو خریدیم چون میخوام شام خورشت فسنجون بپزم.برگشتیم خونه و تو مثل همیشه سریع لباسهات رو درآوردی و گذاشتی سرجاشون. خیلی خانم و تمیزی عزیز دلمممممممم.

توی ادامه مطلب چند تا از عکسات رو میزارم تا بعدا" ببینی.

آشدم ایلی زیاد

 

 

 

 

 

این دو تا عکس هم دیروز ازت انداختم وقتی از حموم اومدی بیرون.البته با کلی گریههههه

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (29)

نانازیا
20 بهمن 90 16:03
سلام ازتون دعوت می کنیم شما هم کوچولوتون رو در قرعه کشی افتتاحیه سایت نانازیا شرکت بدین. آرزوی سلامتی و شادابی برای خودتون و کوچولوتون داریم نانازیا ، شهر اینترنتی بچه ها www.nanazia.ir
مریم مامان نخودچی
20 بهمن 90 16:08
سلام مامانی... خوبی؟؟؟؟ دختر گلت خوبه؟؟؟ بااجازتون لینکت میکنم... پیش ما بیا....
زهره مامان آریان جون
20 بهمن 90 23:38
به به چه آهنگ قشنگی میزنی عسلم
راستی النا جونم هنوز پوشک میپوشه یا خودش جیششو میگه؟؟؟؟


زهره جون هنوز پوشکه! نمیگه جیش دارم. تازه داره فرقش رو متوجه میشه!!
مریم مامان درسا
21 بهمن 90 1:49
سلام عزیزم
میگم یه اسپند برای النا جون دود کن ، عکسهاش رو که دیدم همش به خودم میگم ، یعنی یه بچه دوساله میشینه و با آشپزخونه و ارگش بازی کنه؟اصلا نمیتونم باور کنم،آخه درسا اصلا نمیشینه و همش در حال خرابکاریه ، من آشپزخونه درسا رو اصلا بازش نکردم،چون میدونم باهاش بازی نمیکنه،ولی عکسهاش خیلی خیلی قشنگ شده،دستت درد نکنه



ممنونم مریم جون. النا خیلی دوست داره با اسباب بازی بازی کنه. شیطونی هاش خیلی کمه چون خیلی محتاطه. اما فقط نق زدن و غر زدنش مخ آدم رو میبره!!
مامان سهند
21 بهمن 90 16:50
فدای این دختر ناز و خوشگل و عزیز بشم مننننننننننننننننننن فدات بشم تمیز خاله
مامان راحیل
22 بهمن 90 10:04
ماشاالله هزار ماشاالله دخمل نازی داری
مامان علي خوشتيپ
22 بهمن 90 23:45
روزهاي خوب و خوشي رو براتون آرزو دارم
مامان آنیسا
24 بهمن 90 7:37
سلام بوسسسسسسسسسسسس برای النا جون گل گلاب
الهام مامان رامیلا
24 بهمن 90 19:20
سلام مونا جان خوبی خوشبحالت که النا شیطون نیست بخدا این رامیلا نیم وجبی خیلی شیطونه یک لحظه آروم نمی شینه خیلی سخته النا جو ن رو ببوس
مامان ماهان
25 بهمن 90 8:38
الهی الهی چه اتاق خوشگلی النا جونم یه آهنگ خوشگل بزن تا ما یه کم شاد بشیم مامانی عکساش خیلی خوشگل شده
مامان ماهان
25 بهمن 90 8:39
الهی الهی چه اتاق خوشگلی داری النا جونم یه آهنگ خوشگل بزن تا یه کم شاد بشیم
مامان آروین
25 بهمن 90 16:49
سلام خوشگل خاله آفرین به النا جون هنرمند و موسیقیدان بزرگ آهنگهای شاد بلد باشی اروین خوب بلده برقصه خودشم میگه مثل مایکل جکسون میرقصم خیییل نازی عسل خانم بوسسسسس از طرف مامی آروین برا النا جون و مامان مهربونش
مریم(مامان نیما)
27 بهمن 90 1:51
چه عکسهای خوشگلی..... چقدر خوب که وسایلشو مرتب میکنه....و غر غرو نیست....خدا رو شکر....خیلی قدرشو بدون مونا جون..
مامان مانی جون
27 بهمن 90 15:39
وای که تو چقد مامانی عاشقتم
مامان سها
27 بهمن 90 21:28
چه روزهای قشنگی رو می گذرونید... این هوای سرد باعث شده کلی مامانها با دختراشون نزدیک بشن.. عکسهای النای ناز هم خیلی قشنگ بود... چه آهنگی می زنه خانمی...
محمدحسین عشق جاودان
28 بهمن 90 17:04
سلام خوبين خوشين عزيزاي من .خدا رو شکر . روزگارتون خوش .عزيزخاله دخمل ملوس خاله چه اتاق خوشکلي .فداي تو .ماماني جون خوبي عزيزم خواهرگلم دوست دارم هزارتا راستي از مامان گيسو جون خبر ندارين خيلي وقته ازشون بي خبرم زنده باشد و موفق دردت به گيانم
مریم مامان درسا
29 بهمن 90 21:46
سلام مامانی
خوبید ؟ چه خبرا؟



سلام مریم جون. خوبی؟ ما هم خوبیم. خدا رو شکر.میخواستم پست جدید بزارم اما اینترنت نداشتیم!!
زهرا مامان مهلا
30 بهمن 90 22:54
عجب دختر هنرمند و باسلیقه ای


مرسی خاله ی مهربون
الهام (مامان لنا)
1 اسفند 90 14:09
سلام عزیزم کجایین خیلی غیبت داری جوجو


سلام الهام جون.آخه بازم خونمون نیستیم!!!
شما خوبین؟
هدیه جووووووووووووووون
2 اسفند 90 11:23
سلام ماشالااا به این همه انرزی
مامان یگانه زهرا
2 اسفند 90 23:10
بهناز
3 اسفند 90 14:28
سلام امروز وبلاگت و دیدم خوشم اومد النا خیلی بامز هاست خدا نگهش داره واستون عزیزم به وبلاگ منم سر بزن اگه دوست داشتیییییی اگه ممکنه رمز به منم بده
مامان ماهان
4 اسفند 90 7:50
سلااااااااااااااااااام عزیزم خوبی النا جووووووووونم خوبه دلم براتون تنگیده بود
مامان شینا
4 اسفند 90 17:08
بوس برا النا جونم
سحر مامان آراد
6 اسفند 90 10:58
ای جانم چه بزرگ شدی النا جون کی اومدید اصفهان که ما نفهمیدیم بوس بوس
مامان سعید
7 اسفند 90 8:47
سلام عزیزم مهمونات اومدن ؟ ماشالا به گل خانمت یعنی پسر منم دو ماه دیگه انقدی میشه ؟؟‌ خداحفظش کنه برات که واقعا خیلی نازه ماشالا
عاطفه مامان آوا خانم ناز نازی
7 اسفند 90 17:50
کجایی عزیزم. چند بار برات پیام گذاشتم هی میگه کد امنیتی صحیح نیست . درست زدم. الکی میگه. خوبین؟
عموروحاني
7 اسفند 90 23:28
ماشاالله
کوثر
17 اسفند 90 19:51
النا جووووووووووووووووووووووووونم دوکست دارررررم عزیز دلم.