النا النا ، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه سن داره

النای خوشگل من و بابا سعید

خرید عید برای عسلکم

1389/12/7 10:00
نویسنده : مونا اسکویی
499 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسل مامان

دیشب خیلی خانم بودی  چون برای اولین بار رفتیم برات خرید 

آخه همیشه بابا سعید برات از ایتالیا یا ترکیه خرید میکرد اما امسال ویزاش تموم شد و بعد از عید ویزای جدیدش میاد

رفتیم از آوای کودک برات کفش خوشگل خریدیم یه پیرهن خوشگل هم از گاندی برات خریدیم

هر وقت تنت کردم عکسش رو میزارم تا بعدا" ببینی عزیز مامان مبارکت باشه عروسکم

چند روزه حال نداری عزیز مامان! نمیدونم سرما خوردی یا دندونته!!!

آخه خانم دکتر هم نیست! بازم رفته مسافرت

امروز زنگ میزنم اگه بود میبرمت پیشش

امروز هم نذاشتی من بخوابم شیطون مامان

دوست دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

آوين
7 اسفند 89 11:25
عزيزم پيشاپيش عيدت مبارك خوشگلم
مامان ال ای
7 اسفند 89 12:09
سلام .مامان النا جون.ال آی هم دوشبه نمیذاره بخوابم.یه سر به ما بزن.متوجه می شین.
مادر جون آریو
7 اسفند 89 12:45
سلام به مامان النای عزیزم
ممنون که به من و آریو سر زدید.سپاسگزارم
از محبت شما شرمنده کردید
خدا نکنه النا جون مریض باشه ایشالا هر چه زودتر سرحال بشه و دل مامان ش رو هم شاد کنه.
مامان النا کوچولو منم مطلب شمارو خووندم
اگه اجازه بدین النا کوچولو رو کنیک کنم ،خوشحال میشم.
آرزوی سلامتی برای النا و مامان و بابای گرامی او دارم. شما هم از طرف من و آریو
جونم دست و روی النا ی کوچولو رو ببوسید.
موفق و سرافراز باشید



حتما"
ما هم خوشحال میشیم