النا النا ، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 22 روز سن داره

النای خوشگل من و بابا سعید

تولد بابایی

1390/9/23 0:13
نویسنده : مونا اسکویی
1,243 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل مامان

دیشب تولد بابایی یعقوب بود و ما رفتیم خونه ی مامانی اینا.عمو حمید اینا نتونستن بیان چون عمو کار داشت و قرار شد تولد اصلی رو پنج شنبه بگیریم.اما ما دیشب رفتیم و یه کیک هم خریدیم.کادوهاش رو هم بردیم.

عمه آزی هم دیروز از ترکیه برگشت و برات سوغاتی آورده بود.

جالب اینجاست که برای خودش پالتو خریده بود و به من گفت که تو حراج خریده و خیلی خوشگله. اما وقتی برگشت خونه دیده بود خانوم فروشنده یه سایز بزرگترش رو براش اشتباهی گذاشته!!!

بنابراین خیلی اتفاقی اون پالتو قسمت من شد!! من امسال کلی بهم خوش گذشته!

برای من هم رنگ مو آورده بود.چون ازش خواسته بودم. همون شبونه هم برام رنگ کرد موهامو.

خلاصه یه تولد کوچولو گرفتیم و تو هم حسابی ذوق کردی.100 بار شمع روشن کردیم و تو فوتشون کردی!

برای بابایی هم یه پیرهن و شلوار و یه جفت کفش خریده بودیم.بهش دادیم و کلیییی خوشحال شد.

یه عکس ازت قبل از رفتن انداختم و یکی هم با بابایی .هردوشو میزارم تا ببینی.

 

 

 

 

 

 

 

ایشالله بابایی مهربون 120 سال زنده باشه و سایه اش روی سر هممون باشه.

بی شک یکی از مهربونترین بابا بزرگای دنیاست.

و یکی از مهربونترین عمو های دنیا برای من.

هممون دوستت داریم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مامان آرینا
23 آذر 90 0:31
_______@@@________@@_____@@@@@@@ ________@@___________@@__@@@______@@ ________@@____________@@@__________@@ __________@@________________________@@ ____@@@@@@___وبلاگت خيلي قشنگه______@@ __@@@@@@@@@__@@@@@@@_________@@ __@@____________منتظر حضور گرمت_______@@ _@@____________@@@@@@@@@@_____@@ _@@____________ هستــــــــم ___@@@ _@@@___________@@@@@@@______@@ __@@@@__________@@@@__________@@ ____@@@@@@_______________________@@ _________@@_________________________@@ ________@@___________@@___________@@ ________@@@________@@@@@@@@@@@ _________@@@_____@@@_@@@@@@@ __________@@@@@@@ ___________@@@@@_@ ____________________@ ____________________@ _____________________@ ______________________@ ______________________@____@@@ ______________@@@@__@__@_____@ _____________@_______@@@___@@ ________________@@@____@__@@ _______________________@ ______________________@
نوشین
23 آذر 90 0:50
سلام تبریک میگم ایشالا سایه ی همه پدرمادرا رو سربچه هاشون باشه وسالم باشن
مامان یسنا
23 آذر 90 1:22
سلام من اولین باره وبلاگت رو دیدم دخترت ماشاالله خیلی نازو خوشگله چه لباسهای شیکی هم میپوشه خوشگل خانوم تولد بابابزرگ هم خیلی خیلی مبارکه میشه به یک سوال من جواب بدید لطفا من تازه شروع کردم به نوشتن وب دختر 2ساله ام چرا پستهای من به ترتیب تاریخ تنظیم نمیشه میخام مثلا پست تاریخ 1/20قبل از 1/25 قرار بگیره و 1/25 بالا باشه مثل مال شما تشکر میکنم
مونا مامان النا
23 آذر 90 21:12
به به به. چه دختر گل ونازی. تولد باباجونی مبارک
مامان النا جون از طرف من النا رو ببوس.راستی من را اگر دوست داشتی به اسم همه چیز درباره ی النا خوشگل لینک کن. من توی مامی سایت و نی نی سایت وbaby center هم هستم.النای ما متولد89 هست و1سال داره. راستی به چه اسمی لینکت کنم؟ آگر دوست داشتی یه سر هم بزن.


سلام عزیزم.ممنونم که بهمون سر زدی.بوسسسسس
mamani helena
24 آذر 90 7:45
salam jigare khale mesle hamishe naz mamani range mohat mobarake palto mobarake .rasti khanoomi on akse elena joon ke to profilesh hasto kodom atoliye andakhtid?


سلام عزیزم.میام تو وبلاگت میگم.بوسسسسسسسسسسس
مامان ماهان
24 آذر 90 9:55
تولد بابایی مهربون مبارک باشه الهی سایه اش همیشه بر سرتون باشه با پست تولد آپم
منامامان یسنا
24 آذر 90 21:54
تولد بابابزرگت مبارک النا جونم.انشاالله همیشه سایش روی سر تون باشه
عاطفه مامان آوا خانم ناز نازی
24 آذر 90 23:51
مبارکه عزیزم. چه بابابزرگ مهربونی.
مامان شینا
25 آذر 90 1:12
تولد بابایی مبارک چقد با دامن ناز میشه النا جوووووونم
خاله سیما
25 آذر 90 22:21
..........*I?U**I?U**I?U*.......... ..................*I?U*................... ..................*I?U*................... ..................*I?U*................... ..........*I?U**I?U**I?U*.......... ............................................. .......*I?U*..............*I?U*....... ...*I?U**I?U*.....*I?U**I?U*.... .*I?U*....*I?U*.*I?U*....*I?U*.. .*I?U*.........*I?U*..........*I?U*.. ..*I?U*...........................*I?U*.. ...*I?U*.........................*I?U*... ......*I?U*.....................*I?U*...... ........*I?U*...............*I?U*........ ...........*I?U*.......*I?U*........... ..............*I?U**I?U*.............. ..................*I?U*.................. ............................................ .........*I?U*..........*I?U*........ .........*I?U*..........*I?U*........ .........*I?U*..........*I?U*........ .........*I?U*..........*I?U*........ .........*I?U*..........*I?U*........ .........*I?U*..........*I?U*........ .........*I?U*..........*I?U*....... . .........*I?U**I?U**I?U . سلام وتبریک روز تولد . خاطرات را با سادگی و زیبایی نوشتی از خوندنشون لذت بردم . امید که همیشه در کنار خانواده گرم و صمیمی باشید . دختر نازتون را میبوسم برایش اسپند دود کنید .. ناز من
اليناز
26 آذر 90 19:13
سلام. ماشالله دختر خيلي ناز و خوشگل و بانمكي دارين خدا براتون حفظش كنه و هميشه سالم باشه
نازنين
26 آذر 90 22:49
تولد بابايي مبارك.ايشالا صد و بيست ساله بشه خانم خوشگله.
نازنين
26 آذر 90 23:27
النا با كد 159 منتظر حمايت شما در جشنواره است.مرسي
مامان آتین
27 آذر 90 2:54
سلام عزیزم خوبی؟ النا جونم چطوره؟ دلم براتون تنگ شده بود تولد پدر بزرگ . سوغاتیاتون. پالتوی نو و رنگ موهات همگی مباااااارک چه رنگی کردی موهاتو؟؟ النا خوشگله رو می بووووووووسممممممم