النا النا ، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 19 روز سن داره

النای خوشگل من و بابا سعید

شمارش معکوس برای تولد النا جونم

1390/8/6 11:35
نویسنده : مونا اسکویی
1,474 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامان قربونت بشه.عزیز دلم.عشقم.

این روزا یه جورایی کسل شدم!

آخه میدونی مامان قربونت بشه کامپیوتر ندارم.هنوز درست نشده! آخه کسی نیست که ببره و درستش کنه!

بابا سعید خیلی اصفهان کار داره و خیلی طولانی میمونه اونجا.اینقدر که وقت نداره تهران باشه تا اسباب جمع کنیم!!

الان هم مامانی نسرین رفته پیش دایی محمد رضا شمال و لب تابش رو ازش قرض کردیم و قول دادیم که خیلی خوب ازش مواظبت کنیم!!

چیزی تا تولدت نمونده عسل مامان اما من هنوز هیچ کاری نکردم!!

خدا کمکمون کنه و به خوبی تولدت رو برگزار کنیم.

دیشب خونه ی مامایی افسانه اینا بودیم.آخه تولد مامانی و عمه آزی رو توی یه شب گرفتیم.

مامانی 4 آبان و عمه آزی 7 آبانه.

ما و عمو حمید اینا برای مامانی یه گوشی موبایل و برای عمه آزی هم گرمکن آدیداس خریدیم.

دیشب تو و ارنیکا و آروین حسسسسسسسسسسسسسسابی شیطونی کردین!

چند تا عکس میزارم تا ببینی

 

 

 

این عکس رو دم در قبل از رفتن انداختیم.قربون اون ژست گرفتنت بشمممممم.

 

 

اینم بابایی و النا و آروین و ارنیکا. آروین که همش در حال نقشه کشیدن بود که بپره تو کیک.

 

 

قیافه ی آروین گویای همه چیز هست!!

خیلی بانمک از لباسشویی بالا میره!

 

 

اینم ارنیکا که خانم شده و تازه چند روزه میره مهدکودک. 11 دی هم تولد ارنیکاست که دقیقا" 4 سالش تموم میشه. عاشق تررد گرفتنه! آخه به تولد میگه تررد! از الان هم سفارش کادو هاشو داده!!

 

 

اینم النا خانم با کفش سیندرلایی ارنیکا!

یه کفش پرماجرا!

ارنیکا یه همه ی دوستاش توی مهدکودک گفته بود که بابام میخواد برای همتون کفش سیندرلایی بخره!!!

اما بساطس ی داشتیم دیشب با این کفشه!

النا عاشق این بود که با این کفشه راه بره! لذذذذذذذذذذذذذت میبرد.اونم میگفت مال خودمه! آروین هم یه لنگش رو میخواست پاش کنه و فرار کنه!!!! خودتون حساب کنین دیگه!!

 

 

 niniweblog.com

 

 از دوستای گلمون میخوام برای تولد النا ایده های خودشون رو بگن.

من و النا منتظر پیشنهاداتتون هستیم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (23)

سحر مامان آراد
6 آبان 90 17:10
سلام منا جونم ایشالا همیشه سالم و خوش باشید
کی میاین اصفهان؟؟؟؟
هر جا هستی سالم باشید
النا جونم رو ببوس


ایشالله آذر ماه اسباب کشی داریم.میبوسمتون
محمدحسین عشق جاودان
7 آبان 90 9:21
سلام عزيزم .گلم قشنگم .مي بينيم که شمارش معکوس تولدت شروع شده .الهي به سلامتي .پيشاپيش مبارکت باشه عزيم به ماماني و بابايي مهربونت تبريک مي گم .دردت به گيانم
هدیه جوووووووووووون
7 آبان 90 10:44
سلام پیشاپیش تولدت مبارک
مامان یسنا
7 آبان 90 11:08
همیشه خاله جون به مهمونی رفتن و شادی باشی گلم
معصومه مامان سهند
7 آبان 90 14:30
فدای خوشگل خاله بشم من بدو بیا آپممممممممم
مانی النا
7 آبان 90 16:35
سلام عزیز دلم فدات بشم !! دلم واست تنگ شده !!!
الهام مامان رامیلا
7 آبان 90 16:55
سلام مونا جان ماهم لحظه شماری می کنیم برای تولد النا جون تولد رامیلا هم یک ماه دیگه است ولی اول محرمه
مونا جون انشالله کی می ری اصفهان خونه جدید به سلامتی باشه
النای گلم رو ببوس دوستون داریم


سلام عزیزم
ایشالله بعد از تولد النا میریم اصفهان.باباش خیلی اصرار داشت خونه ی خودمون باشیم.
مامان آریان جون
8 آبان 90 0:01
سلاااااااام به خوشکل خاله.کجایی عسلم؟ما دلمون خیلی براتون تنگ شده. پیشاپیشم تولدت مبارک.
مامان شینا
8 آبان 90 1:55
حتما تولد النای خوشگلمون عالی برگزار می شه منظر عکسای نازش هستیم
مریم مامان درسا
8 آبان 90 4:07
سلام عزیزم
ایشالا به سلامتی ، دیگه نزدیک تولد النا جونه
تولد درسا که بود من همه چیز رو از مغازه ها خریدم و نتونستم همه رو با هم ست کنم ، یعنی اصلا پیدا نمیشد چون من خیلی گشتم،از ظرف یکبار مصرف بگیر تا بادکنک و ...
ولی چند روز پیش داشتم تو اینترنت سرچ میکردم که دیدم چه تم های قشنگی ، تازه بیشترشون هم لباس داشتن ، البته هر کدوم رو بخوای میتونی بخری...قبل از اینکه بری خرید یه بار هم تو اینترنت سرچ کن ، ضرر نمیکنی ،من که خیلی پشیمون شدم
النای گلمو ببوس




ممنونم از راهنماییت عزیزم
آرتین خان
8 آبان 90 13:07
عکس های النای خاله یکی از یکی نازتره
پیشاپیش تولد عشق خاله رو تبریک میگم منتظر آپ جدید و عکس های تولد گل دختری هستیم خبرمون کن


ممنونم عزیزم
میبوسمتون
مامان گیسو
8 آبان 90 16:59
سلام مونا جونم خوبی؟
پیشاپیش تولد عشقم مبارک
دو بار زنگ زدم خونتون بر نداشتی
دلم تنگ شده
بوسسسسسس


سلام عزیز دلم
ممنون که به یادمون بودی.بوسسسسسسسسسسسسس
الهام (مامان لنا)
10 آبان 90 22:55
سلام عزیز خاله پیشاپیش تولدت مبارک


ممنونم خاله الهام مهربونمممممممممم
مامان ماهان
11 آبان 90 23:46
پیشاپیش تولد ناناز خانم مبارکههههههههههههه
چه عکسای خوشگلی یکی از یکی ناز و قشنگتر چه لباسای خوشگلی هم پوشیده همیشه خوووووووووووووووش تیپه بوووووووووووووس برای عزیز دلم


ممنونم مهربونم
میبوسمتونننننننن
معصومه مامان سهند
12 آبان 90 7:38
سلام عزیز دلم، با ادامه سفرنامه اروپا بخش پاریس به دیدنتون اومدم خوشحال میشم پیشمون بیایین


عالی بود دوستم.من 2 سال پیش توی یه همچین روزایی تو پاریس بودم!! یادش بخیررررررررررر
t & h
12 آبان 90 16:21
خوشگل خانم تولدت مبارک باشه
یادت باشه عکسها رو بزاری
حالا ببین تولد بیست سالگیت مامان و بابات چه سنگ تمومی بزارند برای این ملوسک
فکرشو کن النا 20 سالگیشو تولد بگیره همینجور برو بالا جشن فارغ التحصیل شدنت اوه ه ه ه ه چقدر جشنها در راهند


واییییی عزیزم
ممنونمممممممممممم
بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
مامان گیسو
12 آبان 90 18:13



بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
مامان گیسو
13 آبان 90 12:48
چه کردی ؟
ایده گرفتی ؟
بیا بگو دیگه دوستم


عاشقتونمممممممممممممم
سمیه : مامان مسیح مقدس
13 آبان 90 14:36
واااای چه ناز شده....بهبه یه تولد دیگه...اونم واسه النا جووون
انشالله تولد به خوبی و خوشی برگزار بشه....
راستش من پیشنهاد خاصی ندارم چون می دونم مامان مهربون النا خیلی خودش خوش سلیقه ست... ولی فقط به نظرم تم کفش دوزکی یا پروانه ای خیلی به النا بیاد
خوش باشین....



ممنونم عزیزم
میبوسمتون
هلیا و سارا
22 آبان 90 13:04
سلام مونا جون فکر کنم نظر قبل را اشتباهی سند کردم لطفا" پاکش کن قربون اون دخمل فینگیلی که داره 2 ساله میشه دست مامان مونا هم درد نکنه که اینهمه زحمت میکشه که تولدت باشکوه برگزار بشه منتظر عکس تولد هستیم
مامان آرمان
28 آبان 90 19:59
سلام تولد النا جون مبارک باشه ایشالا دخمل قشنگت سالم و شاد کنار مامان و باباش زندگی خوبی داشته باشه. به آرمانی هم سر بزن
نوشین
13 آذر 90 7:30
سلام ببخشید که من خیلی مزاحم میشم تا حالا چند بار نظر گذاشتم اما هیچ وقت ندیدم تاییدشون کنی... حتما دوست نداری به وبت سربزنم...هرچند شما تو لینک دوستان من هستی ...