النا النا ، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 23 روز سن داره

النای خوشگل من و بابا سعید

نی نی خوشگل و مانکن کوچولو

1390/6/16 0:36
نویسنده : مونا اسکویی
1,927 بازدید
اشتراک گذاری

مامان قربونت بشه مهربونم که عاشق نی نی هستی. هر جا نی نی ببینی ذوق میکنی.

یکی از دوستای من برام یه ایمیل خوشگل فرستاده بود که این نی نی خوشگل رو نشون میداد که 2 سالشه و کوچکترین مدل آمریکاست!!!!

تو هم وقتی دیدیش کلی ذوق کردی.

 

 

 

اسمش هم  Ira Brown

من فقط موندم چه جوری میزاره آرایشش کنن و موهاشو درست کنن!!!

چون تو اصلا" نمیزاری یه کش به موهات ببندم!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان زینب دخمل ناز
16 شهریور 90 3:39
وااااااااااایییییییییی
مامانی
16 شهریور 90 8:35
سلام مرسی من لینکتون کردم خوشحال میشم به ما هم سر بزنی
نرجس
16 شهریور 90 9:34
با تولد خاله کوچیکه آپم بدو بیا!
منا
16 شهریور 90 11:23
منا جون میتونم ازت بخوام من را راهنمایی کنی که بدونم چه کتابهایی واسه دخترم بخونم و دختر بچه ها بیشتر از چه کتابهایی خوششون میاد دیروز رفتم کتابفروشی ولی اونقدر متنوع بودن نمیدونستم چی بخرم !
راستی شما وقتی باردار بودی هم واسه النا جون کتاب میخوندی؟میشه بهم کمک کنی؟منتظرتم


سلام عزیزم.من برای النا از این کتابهای کوچولو که میوه و رنگ و اعداد و ... خریدم.خیلی دوست داره.ولی النا به قصه علاقه نداره.فقط شعر دوست داره.
وقتی سر النا باردار بودم فقط برنامه کودک میدیدم.النا الان عاشق پنگول
عاطفه مامان آوا خانم ناز نازی
16 شهریور 90 18:02
این تیکه بزرگ بشه چی میشه؟!!!! اگه اشکال نداره ایمیلشو واسم میفرستی؟


سلام عزیزم.آدرس ایمیلت رو بده برات میل های خوشگل بفرستم
هدیه جون
17 شهریور 90 11:44
سلام
خوشگل هست ولی واسه خودشون.
دخترای خودمون خوشگلترن.


آره خاله جون راست میگی.بوسسسسسسسسسسسسس
سمیه:مامان مسیح
18 شهریور 90 5:51
---$$$$$$$$__$$__$$$$$$$$$ _$$$$$$$$$$$$__$$$$$$(¯`v´¯)$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$(¯`(?)´¯)$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$(_.^._)$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$(¯`v´¯)$$$$$ _$$$$$$$$$$$$$$$(¯`(?)´¯)$$$ ___$$$$$$$$$$$$$$(_.^._)$$ ______$$$$$$(¯`v´¯)$$$$$ ________$$$(¯`(?)´¯)$$ ______ ____________$$$$$$ آپم دوست جونی....بدو بیا...
عاطفه مامان آوا خانم ناز نازی
18 شهریور 90 9:11
سلام گذاشتم . ندیدی؟


نه عزیزم.کجا گذاشتی؟
آرتین خان
19 شهریور 90 23:46
تو شبکه آی تی ان نشون داده بود بسیار زیباست تازه میگفت عاشق مدل بودنه و هر مدلی بهش میدن مثل بچه های ما نق و نوق راه نمیندازه و خوب مدل میگیره!!
مامان ماهان
20 شهریور 90 8:24
سلام وااااااااااااااااااااااااااای چه نی نی ناااااااااااااازی
ولی خودمونیما نی نی های خودمون ناززززززززززترن


آره خاله جونم.قبوللللللللللله
مامان سهند
20 شهریور 90 19:32
خاله جونم یه خبر خوش دارم بدو بیا آپممممم