النا النا ، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 23 روز سن داره

النای خوشگل من و بابا سعید

دالی موشه دالی موشه دالی موشه

1390/6/14 14:38
نویسنده : مونا اسکویی
1,472 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل مامان

چند روزه بابا سعید دوباره رفته اصفهان . من و تو بازم تنهاییم!

دیشب با هم کلی بازی کردیم.اما تو بخاطر دندونات که درد میکنه حوصله نداری! یکم بازی میکردیم یادت میرفت اما دوباره شروع میکردی!

کلی دالی موشه بازی کردیم.تو خیلی این بازی رو دوست داری و کلی ذوق میکنی عزیز دلم.

اینم عکسات

 

 

 

 

اینجا پشت مبل قایم شده بودی!

 

 

 

اینجا هم پشت استخرت قایم شده بودی و وقتی پیدات کردم کلی ذوق کردی!

 

 

دیروز مانی نسرین اومد پیشمون.برامون نون تازه خریده بود. برای تو هم یه کتاب خوشگل با لگوی خونه سازی خریده بود.

تا مانی پیشت بود من رفتم برای سوپت مواد تازه خریدم.خوشبختانه کدو حلوایی هم اومده.برات خریدم و توی سوپت ریختم.

بعدش که مانی رفت خونشون من و تو کلی با لگو هات بازی کردیم.

اینم عکست

 

 

 

 

عاشقتممممممممممم عسل مامان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان زینب دخمل ناز
14 شهریور 90 22:14
خوردنیه این دخترت خیلییییییییییییی




ممنونم خاله ی مهربون.بوسسسسسسسس
مامان ماهان
15 شهریور 90 0:31
قربونت برم عزیزم به به چه مامان کدبانویی ... بووووووووووووووووووووووووس
مامان آریان جون
15 شهریور 90 0:58
چه لگویی مبارکه.دست مانی نسرینم درد نکنه.
مامان آریان جون
15 شهریور 90 0:59
مبارکه خالله لگوی نو.دست مانی نسرینم درد نکنه.
helia & sara
15 شهریور 90 12:06
آفرین به این مامان باحوصله که با دخملی بازی میکنه بوسسسسسسسسس برای النای نازم
ایشالا که همه دندونات دربیان تا راحت بشی


ممنونم دوست خوبم
میبوسمتون
آرتین خان
15 شهریور 90 23:40
سلام ممنون که بهم سر میزنی و جواب سوالاتم رو میدی
خوشحال میشم شماره دکتر النا رو بهم بدی
فقط من برای آرتین از همون دوران نوزادی قطره میریختم و ماساج میدادم اما دیگه دکترا میگن اگه میخواسته باز بشه باید تا حالا شده بوده
دوست داشتم بدونم از چه قطره ای استفاده میکنی؟ باکتی ماید کلوبیوتیک؟ من از اینا استفاده کردم اما اینا قطره استریل هستند و پماد اریترولیدین هم میزنم
ببخش عزیزم انقدر سوال پرسیدم الان پیش خودت میگی این دختره فکر کرده من دکترم!!!




نه عزیزم این حرفا چیه!
الان بتامتازون و کلوبیوتیک میریزم. اما کلوبیوتیک گفته فقط 4 روز باید استفاده کنم.
دکتر النا دکتر نعمتی
تلفنش رو بهت دادم اما اگر دوباره خواستی بهت بدم.
یه دکتر دیگه هم هست که میگن مخصوص بچه هاست.من النا رو نبردم پیشش اما دوست النا پیشش رفته.
دکتر رضا اسدی 88056680
مامان مهتاب
16 شهریور 90 8:42
عزيزم ممنون كه به ما سر زدي اين دختر خوردنيت رو هم ببوس و براش اسفند بريز ...
مامان پارسا جون
16 شهریور 90 13:03
زنده باشی گل دختر


ممنونم عزیزم.بوسسسسسسسسسسس
عاطفه مامان آوا خانم ناز نازی
16 شهریور 90 18:00
هدیه جدیدت مبارک عزیزم.


ممنونم خاله ی مهربونم.بوسسسسسسسسسسسسسس
الینا
19 شهریور 90 16:37
سلام دوخترتون خیلی نازه خداحفظش کنه به منم سربزنید