النا النا ، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 1 روز سن داره

النای خوشگل من و بابا سعید

خدا رو شکر النا جونم خوب شد

1390/6/1 15:18
نویسنده : مونا اسکویی
771 بازدید
اشتراک گذاری

ممنونم از همه ی دوستای خوبم که همش حال النا رو میپرسیدن.

النا جونم خوب شده اما هنوزم خوب غذا نمیخوره!

ایشالله همیشه همه ی نی نی ها و خانواده های گلشون خوب و خوش و سلامت باشن.

این چند شب همتون رو دعا کردم.ایشالله به هر چی میخواین برسین.

حالا نوبت النا جونمه.

النای خوشگل مامان .واقعا" خانم شدی و کارات تغییر کرده.حتی مدل بازی کردنت هم عوض شده عزیز دل مامان.

راستی دیروز نی نی خاله نسرین یعنی خواهر کوچولوی عرشیا جون بدنیا اومد.یکم عجله داشت دخترمون.قرار بود اواسط شهریور دنیا بیاد.

دیروز ما شله زرد نذری داشتیم.از صبح بابا سعید کارها رو انجام داد.من و تو تا ظهر خواب بودیم! آخه من ساعت 5 صبح خوابیده بودم و تو ساعت 3:30 صبح.

ساعت 3 بعداز ظهر بود که مانی اومد کمکمون.البته با تو بازی کرد چون آشپزخونه برای تو خیلی خطرناک بود و تو نباید میومدی!

بالاخره ساعت 6 بعد از ظهر شله زردمون حاضر شد و مثل پارسال توی ظرف های کوچولو ریختیم و تزئین کردیم و بردیم شیرخوارگاه آمنه. میخواستم یه جای معمولی تر پیدا کنم اما بازم  قسمت نبود!

بعدش رفتیم برای افطار خرید کردیم و رفتیم خونه ی مادر. بهش زنگ زدیم و گفتیم 2 تا از نوه هات به همراه یه نتیجه ی کوچولوت داریم میایم پیشت.

تنها بود و خیلی خوشحال شد.بعد از اینکه افطار کردیم عمو نادر عرشیا رو آورد پیشمون و با هم شام رفتیم بیرون. عرشیا عکس بی تا جون رو نشونمون داد.من هم عکسش رو برای خاله مهتابش فرستادم.آخه خاله مهتاب آلمان و نمیتونه حالا حالاها نی نی رو ببینه.

بعدش با عرشیا رفتیم شام بیرون.پیتزا خوردیم (ناپولی)

تو خیلی شیطونی کردی و کلی اذیت کردی.بعدش عرشیا گفت که میخواد بره خونه ی خودشون.خیلی پسر خوبیه.مودب و آقا.بردیمش خونه شون.

امروز هم مامانش و نی نی رو مرخص میکنن.

اینم عکسش

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان مانی جون
1 شهریور 90 15:33
خدا رو شکر که النا جونم خوب شده مامان منا خیلی مواظب خانوم کوچولو باش
مامان ماهان
2 شهریور 90 0:12
خداروشکر که النا جون خوب شد عزیزم نی نی چقدر نازززززززززززززززه خدا حفظش کنه قدمش مبارکههههههههههههه
عاطفه مامان آوا ناز نازی
2 شهریور 90 10:40
قدم نو رسیده مبارک باشه.