النا النا ، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 22 روز سن داره

النای خوشگل من و بابا سعید

بازم دکتر

1390/5/26 21:29
نویسنده : مونا اسکویی
921 بازدید
اشتراک گذاری

مامان قربونت بشه که هنوز خوب غذا نمیخوری و از دیشب بازم بیرون روی داشتی اساسی!!

امروز بعد از ظهر زنگ زدم به خانم دکتر و بهش گفتم که دوباره بیرون روی داری و همش غر میزنی و غذا نمیخوری.

گفت که بیارش ببینمش.

حاضر شدیم و رفتیم پیش خانم دکتر.تو به مامان قول دادی که دختر خوبی باشی و واقعا" هم به قولت عمل کردی.رفتیم و برگشتیم خیلی توی ماشین خانم بودی و توی صندلیت نشسته بودی و بیسکویت میخوردی.نی نی هم بغل کرده بودی و با آهنگ ها میخوندی!

خیلی شلوغ بود و مجبور شدیم بشینیم.یه مامان و بابا با نی نی هاشون اومده بودن.نی نی ها دوقلو بودن.یه دختر یه پسر که 7 روز بود دنیا اومده بودن.

دختره 1400 بود و پسر 1800

یاد اون روزی افتادم که آوردیمت خونه!  تو 1620 بودی.مامانشون خیلی نگران بود و میگفت شیر نمیخورن!

یاد تو افتادم که همش خواب بودی و شیر نمیخوردی! اونوقت من با سرنگ بهت شیر میدادم!! خیلی سخت بود چون باید صبر میکردم تا قورت بدی و مطمئن میشدم!

خلاصه رفتیم توی اتاق خانم دکتر و تو مثل همیشه شروع کردی به گریه کردن!!!

خانم دکتر معاینه ات کرد و گفت دهنت هنوز زخمه و بخاطر همونه که هنوز نمیتونی خوب غذا بخوری و گفت که تا 1 ماه باید شیر خشک AL110 رو بخوری.

بعدش برگشتیم خونه و تو توی ماشین خوابت برد. اینم عکست

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

مامان آنیسا
27 مرداد 90 0:49
سلام به النا جووون ومامان گلش
انشاا... هر چه زودتر خوب خوب بشی
ودوباره عکسهای خندونتو ببینیم



ممنونم از لطفت عزیزم
دعا کن زودتر خوب خوب بشه النا جونم
میبوسمتون
مامان آنیسا
27 مرداد 90 0:51
سلام عزیز خاله
انشاا... هر چه زودتر خوب خوب بشی گلم
دلمون برای خنده های خوشگلت تنگ شده



مرسی خاله ی مهربونم
میبوسمتون
مامان راميلا
27 مرداد 90 9:09
سلام
دختر گلتون خيلي خوشگله انشاءا... زودتر خوب بشه و هميشه شاد لبي خندان در كنار شما زندگي كنه و سايه شما پدر و مادر گل بالا سرش باشه، خدا حفظش كنه .


ممنونم خاله ی خوبم
میبوسمتون
عاطفه مامان آوا خانم ناز نازی
27 مرداد 90 11:51
الهی چه ناز خوابیده. ایشالا زودتر خوب بشه.
بوس بوس خاله.


ممنونم خاله عاطفه ی مهربونم
بوسسسسسسسس
مانی النا جون
27 مرداد 90 17:24
الهی مانی قربونت بشه هیچوقت مریض نبینمت عزیز دلم .آفرین به دختر گلم که خیلی خوب با ویروسهای بد مبارزه کرده


مرسی مانی جونمممممممممممممم
بوسسسسسسسسسس گنده
سمیه: مامان مسیح
28 مرداد 90 5:42
النای نااازم...چی شده خاله...باز اوووخ شدی ؟...حالت بده...؟
اخه چرا ؟
الهی...چه ناااز خوابیده جیگرم


آره خاله جونم
دعا کن زودتر خوب خوب بشم
بوسسسسس
مامان مهتا
28 مرداد 90 15:26
خدارو شکر که النا کوچولوی خوشگل بهتره...
خاله توروخدا مریض نشو ومامانتو اینقدر اذیت نکن


ممنونم خاله ساناز مهربون.نی نی ها رو ببوس
مامان آریان جون
28 مرداد 90 23:48
عزیز خاله تو هنوز خوب نشدی.
ناراحت نباش گلم دختر ما قویه.انشالله زود زود هم خوب میشه و مامانیش رو از نگرانی درمیاره
بوسسس واسه النا نازنازی


ایشالله کم کم دارم خوب میشم خاله ی مهربونم.بوسسسسسسسسس
سحر
29 مرداد 90 10:08
ایشالا همیشه سالم باشی


ممنونم عزیزم
helia & sara
29 مرداد 90 11:16
عزیز دلم می کشم اون جوجوهای بدی که دهن دخملی رو زخم کردن
ایشالا که زود زود خوب بشی و دوباره همه خوراکی هایی که دوست داری رو گامبولی کنی


مرسی خاله ی مهربونم
بوسسسسسسسسسسسسس
الهام مامان رامیلا
29 مرداد 90 14:38
امشب تمام آینه ها را
صدا کنید. گاه اجابت است رو به سوی خداکنید. ای دوستان آبرودار در نزد حق، درنیمه شب قدرمرا هم دعا کنید.

امیدوارم النای نازم دیگه مریض نشه به حق همین شبهای عزیز از طرف من ببوسش مونا جان


من دعا میکنم برات عزیزم.
رامیلا جونم رو بووس
عاطفه مامان آوا خانم ناز نازی
29 مرداد 90 17:42
سلام مونا جان مرصی از احوال پرسیهات. امیدوارم النا جون خوب شده باشه. جواب آزمایشو گرفتم . هم ویتامین d کمه و هم آهن. خیلی ناراحتم. دعاکن.


سلام عزیزم
ممنونم که بهم خبر دادی.من نمیدونم تهرانی یا نه!
بهم خبر بده یه دکتر خوب بهت معرفی کنم.خدا رو شکر جای نگرانی نداره.
آوا جونم رو ببوسسسسس
آرتین خان
29 مرداد 90 22:42
نگران نباش مامانی ایشالا هر چه زودتر حال النای ما خوب میشه


ممنونم عزیزم.خدا رو شکر بهتره.آرتین عزیزم رو ببوس
مامان ثنا
30 مرداد 90 1:07
ای جانم ایشالا هرجه زودتر خوب بشی و مامانی عکسهای خندونتو تو پست جدید بزاره


ممنونم خاله ی مهربونم
بوسسسسسسسسسسس
عاطفه مامان آوا ناز نازی
30 مرداد 90 14:26
ما رشتیم. من آوا رو می برم پیش خانم دکتر شاملی.


باشه عزیزم
امیدوارم آوا جونم زود زود خوب بشه.بوسسسسسسسسس
مامان سهند
31 مرداد 90 12:16
سلام عزیز دلم خیلی نگران الناجون هستم امیدوارم هرچه سریعتر خوب بشه. خاله جون عکسهای خوابیدنت خیلی نازه. وقتی میخوابی خیلی معصومانه و مظلومی. آدم دلش برات میسوزه. قربونت بشم از خدا میخوام زود زود تندرستی و سلامتی رو بهت عنایت کنه
مامان آتین
31 مرداد 90 12:49
سلام مونا جون خوبی عزیزم؟ النا جونم بهتره؟؟ انشالله که تا حالا دیگه خوب خوب شده دلم براتون تنگ شده بود می بوسمتون
هدیه جون
31 مرداد 90 22:37
سلام انشاالا که النا جون هر چه زودتر از خوبم خوبتر بشه راستی ما هم به روز شدیم و فردا هم تفلته دخملمه به ما هم سر بزنید خوشحال میشیم
مامان ماهان
31 مرداد 90 23:58
سلام عزیزم خداوندا نگهداره عزیزانی باش ، که خاطرشان هرگز از خاطرمان بیرون نمی رود . مونا جونم الهی که هر چه زودتر النا خوشگل خوب خوب بشه تا بازم از شیطنتهای بامزه اش برامون بنویسی X