النا النا ، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 22 روز سن داره

النای خوشگل من و بابا سعید

النا خدا رو شکر بهتره

1390/5/26 1:03
نویسنده : مونا اسکویی
803 بازدید
اشتراک گذاری

ممنونم از همه ی دوستان گلم که حال النا رو پرسیده بودید.

النا خدا رو شکر بهتره اما هنوز خوب غذا نمیخوره! و من هنوزم از این بابت ناراحتم!

اما کارای قشنگی که النا تازه یاد گرفته و برای ما هم جالبه

مامان قربونت بشه که هر آهنگی میشنوی شروع میکنی باهاش خوندن!

هنوزم خودت نمیتونی صحبت کنی اما خیلی قشنگ میخونی!

یه کار جدید دیگه هم انجام میدی و اون اینه که شعر ها رو با ادا میخونی.

یه روز آقا خرگوشه رو میخونی و ادا در میاری! یه توپ دارم قلقلیه رو میخونی و دستات رو روی هوا میچرخونی.آبی رو هم قشنگ میگی!

از 1 تا 10 رو خیلی خوشگل میگی.پشت سر هم میگی.

بازی که میکنی همش میگی سه دو سه دو یه سه دو

پشت سر هم میگی عزیز دلم

امشب هم بردمت حموم و اصلا" گریه نکردی.دیگه داری خانم میشی عزیز دل مامان

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

عاطفه مامان آوا خانم ناز نازی
26 مرداد 90 16:40
خدا رو شکر که بهتر شده. دعا کنین آزمایشای آوا هم مشکلی نداشته باشه.
مامان سهند
26 مرداد 90 17:47
خیلی خوشحالم که حال عزیز دل خاله خوبه .خدا رو شکر میکنم. راستی شما هم مثل باباامیر درگیر کارخونه اصفهانید. امان از این کارخونه داشتن و اصفهان رفتن همیشه خوش باشید
مامان ماهان
1 شهریور 90 0:01
آفرین عزیزم چه شعرای خوشگلی یاد گرفته مامانش یه کم که بهتر شد صدای نازش و بزار ما بشنویم