النا النا ، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 22 روز سن داره

النای خوشگل من و بابا سعید

نمایشگاه نقاشی.فرش.گلیم خاله زهره دوست مانی جون

1390/5/2 12:06
نویسنده : مونا اسکویی
1,216 بازدید
اشتراک گذاری

عسل مامان

دیروز افتتاحیه ی نمایشگاه خاله زهره تو فرهنگسرای ابن سینا (قانون) بود و مانی هم رفته بود اونجا.

نمایشگاه از 1 مرداد تا 9 مرداد دایر است.

خاله زهره یکی از فرشته های پاک و مهربون خداست که از نعمت دو دست بی بهره است اما خدای بزرگ و مهربون 2 تا بال به فرشته مون داده.

از اینجا از همه ی دوستات و خانواده هاشون میخوام که یه سری به این نمایشگاه بزنن تا معنای حقیقیه پشت کار رو درک کنن و متوجه بشن که چقدر ما آدما ناشکریم!!

اینم عکسیه که مانی از خاله زهره زمانی که داشته کار انجام میداده گرفته.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

سارا
2 مرداد 90 12:45
سلام مونای خوبم:
ممنونم که به من سر زدی واقعا درست می گی عزیزم
قربونت برم که اینقدر مهربونی


میبوسمت عزیز دلم
helia & sara
2 مرداد 90 12:59
پشتکار آدم رو به پله های بالای موفقیت میرسونه
برای این خاله آسمونی و مهربون


بوسسسسسس
زهرا
3 مرداد 90 10:49
سلام عزيزم ممنونم از اينكه با ماسر زديدن واقعاً خدا بزرگه اگه ما از يك تعمتش محروم باشيم از يك طرف ديگه يه نعمت ديگه بهمون ميده واقعاً به خاله زهره تبريك ميگم به خاطر اين پشت كارش.
تولدت تون مبارك ان شاء الله هزار سال زنده باشين .النا را هم از طرف من ببوس عزيزم



ممنونم از لطفت مهربونم.میبوسمت
مامان سعید
3 مرداد 90 11:46
سلام
ایشالا که خدا به همه سلامتی بده . و خداروشکر که اگه به آدم سختی میده قدرت تحملش رو هم میده . برای خاله زهره موفقیتهای بیشتری رو آرزو میکنم


ممنونم خاله ی مهربون.ایشالله همه موفق باشن.بوسسسسسسسسسسسس
مامان کيانا
3 مرداد 90 14:01
سلام...مبارکه انشاا...درباره خريد جهيزيه النا جون برامون بنويسي


هههههههههههههههههههه
مرسی خاله جونم
بوسسسسسسسس
مامان ماهان
3 مرداد 90 15:21
واااااااااااااااااااااای چه پشتکاری خدا حفظش کنه


اسطوره ی پشتکاره!
آخه از زندگیش چیزی نمیدونی! اگر بدونی تو زندگیش چه کرده و میکنه باورت نمیشه!
مامان آریان
4 مرداد 90 1:39
سلام مونا جون
آخه مامانم تو دستش تومور داره.تو دوسال گذشته 4 بار عمل کرده.دعا کنید شیمی درمانی بهش جواب بده.آخه خیلی ضعیف شده.
اسم مامانم مهین(رقیه ) هست.مرسی از اینکه به فکرمی گلم.دیگه دارم داغون میشم.


من تمام سعیم رو میکنم
ایشالله خوب خوب میشه.
تو هم سعی کن دعا کنی
هم به خودت هم به مامانت حسابی روحیه بده
حتما" درست میشه
میبوسمت عزیزم
helia & sara
5 مرداد 90 11:30
* ** *** **** ***** ****** ******* ******** ********* ********** ********** ما هم اکنون آپ هستیم ********* ******** ******* ****** ***** **** *** ** *
محمد حسین عشق جاودان
5 مرداد 90 16:21
سلام گلم .از طرف ما بهشون تبریک بگین .الهی که همیشه زنده و موفق باشن .گلم دوباره تولدتون رو تبریک می گم .النای گلم روببوس .دوستون دارم زیاد


ممنونم عزیز دلم
بوسسسسسسسسسسسسسسس
معصومه مامان سهند
6 مرداد 90 13:07
مو به تنم راست شد خدا حفظش کنه. خوشبحالتون که همیچین دوستهایی دارین. حتما به نمایشگاه ایشون یه سری میزنیم.
مامان احسان دانشمند کوچک
11 مرداد 90 23:13
اگه دوست داشتین تبادل لینک کنیم