النا النا ، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 22 روز سن داره

النای خوشگل من و بابا سعید

مبل نو مبارک عسل مامان

1390/5/2 11:59
نویسنده : مونا اسکویی
943 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسل مامان

دیروز من و تو و بابا سعید با هم رفتیم بیرون.اولش با هم رفتیم برای من دکتر.که دکتر محترم فرمودن که با اجازتون مامان مونا هم تیروئید دارن اون هم از نوع کم کار!! خلاصه قرص داد که از فردا باید شروع کنم

بعدش رفتیم دنبال کار های روز 5 شنبه که مهمون داریم.آخه تولد من و بابا سعیده

و کلی هم مهمون داریم.البته دوستای من و بابا سعید میان.رفتیم فارسی غذا سفارش بدیم و بعدش هم رفتیم دم خونه ی مانی اینا که کیک سفارش بدیم.زنگ زدیم و دیدیم مانی هم نیست.توی مطلب بعدی میگم کجا رفته بود.

بعدش هم رفتیم برای دخترم یه صندلی جدید خریدیم.میخواستیم بادی بخریم که آقای فروشنده گفت خطرناکه.بابا سعید هم برات مبل خرید.تا رسیدیم خونه تو دویدی و روی صندلیت نشستی.

البته با نی نی و کنترل تلویزیون به دست!

 

دوستت دارم عسل مامان

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

سارا
2 مرداد 90 12:45
به به تولد مامان بابای گلت مبارک خوشگل خانوم
چه مبل خوشرنگیییییییییییییی قربونت برم که اینقدر نانازی


ممنونم خاله جونم.بوسسسسسسسسس
helia & sara
2 مرداد 90 12:58
مونا جون پیشاپیش تولدتو تبریک میگم پس دقیقا" تولدتو با هلیا با هم میگیرین 5شنبه خوش بگذره بهت عزیزم کنار همسر مهربون و دخملی موشی با اون مبل تازش


ممنونم عزیزم.تولد هلیای خاله هم مبارک.بوسسسسسسسسس
آوين
2 مرداد 90 13:00
سلام مونا جونم تولدتون پيشاپيش مبارك عزيزم اميدوارم 120 سالگي رو جشن بگيري


ممنونم عزیز دلم.خیلی لطف کردی.بوسسسسسسس
مامان آروین
2 مرداد 90 13:58
(✿◠‿◠) سلام عسل خاله مبارکه خیلی قشنگه دست مامان بابا دردنکنه (✿◠‿◠)  


ممنونم خاله ی مهربون.بوسسسسسسسس
مامان ماهان
3 مرداد 90 15:20
تولد دوست جونم و همسر خوبش مبارکههههههههههه


مرسی عزیز دلم
خیلی لطف کردی.
خیلی دوستت دارم دوست جونم
میبوسمت
(الهام) مامان لنا
3 مرداد 90 18:24
سلام تولدتون مبارک مارو هم دعوت میکنین


ممنونم از لطفت مهربونم.
قدمتون روی چشم.تشریف بیارید خوشحال میشیم.
میبوسمت
مامان آریان
4 مرداد 90 0:09
سلام خاله
مبل نو مبارک دست مامانی و بابایی درد نکنه
تولدتون هم مبارک
امیدوارم عمر با عزت داشته باشید


ممنونم از لطفت مهربونم.میبوسمت
مامان ال آی
4 مرداد 90 10:54
سلام مونا جون . چه حسن تصادفی .منم دیشب رفته بودم دکتر تیروئیدم .آخه من از وقتی برای ال آی بار دار شدم . دچار کم کاری تیرو ئید شدم .
امروز آزمایش میدم . ببینم وضع tsh ام چطوره ؟
نگران نباش و
النا خوشکل خاله > مبل نو مبارک عزیزم .
تولد هم مبارک باشه .



ممنونم عزیز مهربونم
ایشالله دوتایی خوب خوی میشیم
میبوسمت
معصومه مامان سهند
6 مرداد 90 13:08
مبل نو مبارک عزیز خاله خیلی خوشگله عسلکم مثل خودت