النا النا ، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

النای خوشگل من و بابا سعید

عرشیا .آدرین . النا

1390/3/17 0:07
نویسنده : مونا اسکویی
713 بازدید
اشتراک گذاری

مامان قربونت بشه که هر چی تنت میکنم بهت میادماچ

اینم همون لباسیه که گفتم بابایی ایندفعه برات آورده.دیروز ناهار رفتیم خونه ی مانی اینا.ناهار آبگوشت داشتن زنگ زدن ما هم رفتیم.برای تو هم کلی غذا با خودم بردم.مثل همیشه صندلی غذات رو هم با خودمون بردیم.

ناهار رو که خوردیم بعدش زنگ زدیم خونه ی خاله نسرین اینا که گفت ناهار همه اونجا بودن.ما هم گفتیم عصری میایم پیشتون.

لباس جدیدات رو تنت کردم.

 

بعدش رفتیم اونجا.سر راه برای پریسا سر راهی میوه ی خشک خریدم.مانی هم براش بادوم خرید.

خاله مهتاب و آدرین هم هفته ی پیش اومدن ایران.

ما هم برای عرشیا ٢ تا کتاب خریده بودیم. برای آدرین هم اجی مجی خریدیم.

اولش هم تو غریبی کردی هم آدرین.اصلا" حرف نمیزد.بعد از یه ربع هر دوتاتون یختون آب شد.

عسل خانم هم که تو دل خاله نسرینه حسابی بزرگ شده.

آدرین شروع کرد به حرف زدن هممون دلمون ضعف کرد.

 

اینم عکس تو و عرشیا و آدرین

 

 

پشه ها ی ایران حسابی از آدرین پذیرایی کردن!

 

اینم تو و آدرین بغل بابا سعید.بعدش بابا سعید سریع گذاشتتون زمین آخه آدرین هزار ماشالله خیلی توپولیه.از تو 1 سال و 5 روز بزرگتره اما از تو خیلی سنگین تره.

 

مادر هم اونجا بود.با خودمون آوردیمش خونه ی مانی اینا.تو از ساعت 10 تا 11:30 خوابیدی و وقتی بیدار شدی حسابی سرحال شده بودی و کلی ذوق کردی و دویدی و بازی کردی.

خلاصه ساعت 1:30 بامداد برگشتیم خونه و تو 2:30 به زور خوابیدی.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مامان آریان
17 خرداد 90 0:28
به به چه دختر نازی
خدا براتون نگهش داره
بوووووسسسس برای النای ناز


ممنونم عزیزم
بوسسسسسسسسسسسسسسسسس
haleh & termeh
17 خرداد 90 2:17
من لینکتون کردم اگر مایل نبودین در صفحه خودم برام پیغام بذارید ممنون
مامان مسیح
17 خرداد 90 3:42
سلام عزیزم... خوبی ؟ النا جون خوبه ؟ چه ناز شده با این لباس !
پس حسابی خوش گذشته تو این مهمونیا به گل دخملمون
عزیزم پرسیده بودی گراناز کجاست...؟
یه مجموعه تفریحی هست تو شهر ما...
گراناز...اسم دختره .. یعنی دختری که نازش گرونه !... یعنی نرخ خریدن نازش بالاست !


ممنونم که برام توضیح دادی اما نمیدونم شهرتون کجاست؟
نترس بابا نمیایم سرت خراب بشیم
مامان زهرا نازنازی
17 خرداد 90 4:23
مامان ماهان
17 خرداد 90 9:35
ای جان حسابی بهت خوش گذشته عزیزم
امان از دست این دیر خوابیهای بچه ها
راستی ممنونم که بهم سر زدی دوست جونم


سلام عزیزم
خوش گذشت؟
بوسسسسسسسسسسس
محمدحسین عشق جاودان
17 خرداد 90 10:51
سلام .مبارکه خاله جوووووووووووني .به به چه دخمل خوشکلي .گلم دوست دارم يه عالمه .الهي زنده باشي عزيزم زير سايه پدر و مادرمهربونت عزيزخاله قربون اون خنده هاي نمکيت اون خواب قشنگت.خواباي خوشکل ببيني


ممنونم خاله ی مهربونم.منم شما و دوستم رو خیلی دوست دارم.
بوسسسسسسسسسس
مامان فرشته
17 خرداد 90 10:57
سلام مونا جونم خوبین ؟
وای فداش بشم که با این لباس جدیدش مثل ماه شده
خیلی قشنگه مبارکه
بوسسسسسسسس


ممنونم خاله مونا جونم
بوسسسسسس برای خودت و گیسو جونم
مامان ال آی
17 خرداد 90 13:14
مامان ساغر
17 خرداد 90 14:30
قربون این عروسک برم من که انقدر خوردنی شده. مونا خوش به حالت میذاره گلسر بزنی. سار خودش رو میکشه تا بخوام گلسر بزنم


ممنونم خاله مریم جونم
النا خانم هم همینطوریه اما باید حواسش رو پرت کرد!
رخساره
17 خرداد 90 15:25
بهترین هدیه برای روزهای خاص به ویژه روز مرد و پدر تابلوفرش وان یکاد دستباف نما : 55000تومان تلفن : 03615430172 تلفن همراه : 09133624387 ایمیل : tablorokhsareh@gmail.com وبسایت : www.rokhsareh.ir
الی
17 خرداد 90 23:05
سلام وب قشنگي داريد مامانی . مايل به تبادل لينك هستم اگر موافق بودي بهم خبر بده خوشحال میشم بیشتر باهم در ارتباط باشیم


سلام عزیزم
حتما"
مامان عسل
18 خرداد 90 15:02
چه نازه این عروسک خدا حفظش کنه و با سلامتی کامل بزرگ بشه حسابیییی ببوسینش


ممنونم از لطفت عزیزم
بوسسسسسسسسسسسسسسسس
سحر
19 خرداد 90 10:32
سلام

مرسی که بهمون سر زدی

راستی از ظواهر امر پیداست که صورتی به النا جون خیلی میاد

اسفند یادت نره خانم

بوس


سلام عزیزم
ممنونم عزیزم
بوسسسسسسسسسسسس

فاطمه
26 خرداد 90 12:44
salam doste khobam baba niniyo ke didim mamanesham mishe did?


سلام عزیزم
نمیتونم عکسم رو بزارم آخه نمیشه!!!