النا النا ، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 23 روز سن داره

النای خوشگل من و بابا سعید

کارهای جدید و قشنگ النا جونم

1390/2/23 2:25
نویسنده : مونا اسکویی
506 بازدید
اشتراک گذاری

مامان فدات بشه مهربونم

یه کار خوشگل که جدیدا" انجام میدی و من و بابا سعید رو غرق شادی میکنی اینه که از دور میدویی و خودت رو پرت میکنی توی بغلمون.

نمیدونم چه جوری باید احساسم رو بگم چون واقعا" با کلمات نمیشه احساسم رو نشون بدم!

خیلی خوشگل میرقصی مامان قربونت بشه.وسط رقصیدن کلی هم ذوق میکنی!!!

دست میزنی و میخندی و دور خودت میچرخی!!!

خیلییییییییییی دوست دارم عشق من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان ماهان
23 اردیبهشت 90 9:37
وای خدا من عاشق این کار بچه ها هستم...
واقعا درست گفتی با کلمات نمیشه احساسات رو بیان کرد
بوسسسسسسسسسس برای النا خانم که کار قشنگ یاد گرفته


ممنونم خاله جونم
بوسسسسسسسسسسسسسسسسس
مامان فرشته
23 اردیبهشت 90 11:07
سلام عزیز دلمممممم
الهی خاله فدات بشه گلم با اون رقصیدن و خندیدنت گلم
مونا جونم خیلی ماهی
منم خیلی دوستتون دارم
ممنونم بوسسسسسسسس


ممنونم عزیز دلممممممممممم
ایشالله گیسو جونم برات کلی برقصه و خستگی از تنت در بره
تو هم خیلی عزیزی
بوسسسسسسسسس
محمدحسین عشق جاودان
23 اردیبهشت 90 12:19
سلام خاله جوني .قربون اون شيرينکاريهات .
مواظب خودت باش عزيز خاله


ممنونم عزیزم
بوسسسسسسسسسسسسس
مامان ماهان
24 اردیبهشت 90 23:24
مامان هلیا
25 اردیبهشت 90 12:07
ما عکس جدید با لباسهای خوشگلی دخملی میخوایممممممممممممممم