النا النا ، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 23 روز سن داره

النای خوشگل من و بابا سعید

حرکت عجیب اما خنده دار النا جونم

1390/2/23 2:21
نویسنده : مونا اسکویی
488 بازدید
اشتراک گذاری

مامان فدات بشه

 

چند شب پیش که مامانی و بابایی حسین اومده بودن خونمون تو کلی با بابایی بازی کردی و خودت رو براش لوس کردی!

بعدش بابایی چون مثل همیشه خسته بود زودی خوابید!

تو هم وقتی از اتاق اومدی بیرون و دیدی بابایی خوابیده دولا شدی و هی گفتی بابا بابا

دیدی بابایی خیلی خوابش سنگینه و بیدار نمیشه! ما فکر کردیم دیگه بیخیال شدی!

رفتی تو اتاقت و عروسک کوچولوت رو آوردی و بردیش پیش بابایی.دوباره بابایی رو صدا کردی اما بازم بیدار نشد! بعدش شما در یک حرکت بسیار سریع نی نی رو کوبوندی تو سر بابایی!!!!!!

من و مامانی از خنده غش کردیم! بیچاره بابایی که از خواب پریده بود دوباره خوابش برد و تو دوباره اون کار بد رو تکرار کردی!!!

بعدش هم ما بهت گفتیم که کارت زشته و باید بابایی رو نازی کنی! تو هم نازی میکردی و زودی فرار میکردی!!!

عاشششششششششقتم عزیز دلم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان ماهان
23 اردیبهشت 90 9:35
ای جان
النای بامزه من



ممنونم خاله جونم
بوسسسسسسسسسسسسسسسسس
مامان فرشته
23 اردیبهشت 90 11:22
الهی قربون ناز کردنت برم من
عزیزمممممممم
آخه شما فرشته ها چقدر مهربونید
بوسسسسسسسس


ممنونم خاله مونا جونم
بوسسسسسسسسسسسسسسسسسس برای خودت و گیسو جونم