النا النا ، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

النای خوشگل من و بابا سعید

اولین قرار بچه های آبان 88 با النا

1390/2/4 1:46
نویسنده : مونا اسکویی
1,166 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم

دیروز خیلی بهمون خوش گذشت.

ساعت ۲ رفتیم سر قرارمون که تو پارک نیاوران بود.چند تا از بچه ها اونجا بودن.بعدش کم کم بقیه شون هم اومدن.

چند تا عکس ازتون انداختم اما خیلی خوب نشد چون شما وروجک ها یه جا نمی موندین.

تو هم برای بار اول کلی تو پارک دویدی  و از پله ها بالا و پایین رفتی.

دوستای خوبت که تو عکسا هستن:

 

دریا .رادین . آلما . سوژین و النا

 

النا و مهتاب

 

النا و ویانا

 

تارا . آلما . ارشک . امیر رضا

 

دریا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

محمدحسین عشق جاودان
4 اردیبهشت 90 11:06
سلام .به به چه بچه هاي گلي بوس براي همتون
مامان فرشته
5 اردیبهشت 90 17:11
سلام عزیز دلم
امیدوارم همیشه خوش باشین بوسسسسس


ممنونم خاله مونا جون
بوسسسسسسسسسسسسسسس
مامان ماهان
7 اردیبهشت 90 8:26
به به چه گلای نازی بووووووووووووووس
لیلا ( مامان دوقلوها )
8 اردیبهشت 90 15:06
چه بچه های نازی ماشاالله به النا که اینقدر بزرگ شده مونا جون براش اسپند دود کن بوسسسس برای النای عزیز


ممنونم خاله لیلا
بوسسسسسسس برای شما و دوقلوها
عاطفه مامان آوا خانم ناز نازی
9 اردیبهشت 90 1:36
سلام عزیزم. من مادر آوا هستم. یه آوای جدید. برای اینکه قاطی نشه مینویسم آوا خانم ناز نازی یا آوا از شهر باران. تبریک می گم. دختر قوی داری. معلومه که مادر شجاعی داره که تونسته مقاومت کنه. خوشحال می شم به ما هم سر بزنید
مامان آتین
10 اردیبهشت 90 10:37
سلام مونا جون خوبی گلم؟؟ سایه ات سنگین شده ها وااااااای خدا جون من عاشق بچه های آبان هشتادو هشتمممممممممم النا جونم چه تیریپی زده هاااااااااا الـــــــــهی سوژین جیگرمو ببین دریا خوشگله رووووووووووو ویانای مامان مهدیه هم که مثل همیشه خوش تیپ و باکلاس جای اوستا و ویانای سانا هم خیلی خالی بوده نهههههه ولی خوش به حالت که از نزدیک دیدیشون من عاشق تک تکشونم