النا النا ، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 22 روز سن داره

النای خوشگل من و بابا سعید

مامانی عاشق این لباساته

1390/1/23 1:24
نویسنده : مونا اسکویی
609 بازدید
اشتراک گذاری

مامان فدات بشه

تازه از خونه ی عمو مجید و خاله ساناز برگشتیم خونه.کلی با رونیکا جون بازی کردی.مامانی خیلی سعی کرد ازتون عکس یادگاری بندازه اما تو خوابیدی!!

الانم مامانی با دوربینش ازت عکس انداخت چون عاشق این لباساته!

خیلی اذیتمون کردی تا یه عکس ازت بندازیم!

اونم شال منه که روش نشستی

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

نسترن
23 فروردین 90 9:00
سلام النا جون. چه ژسی . ماشالاه دختر.
مامان فرشته
23 فروردین 90 13:44
ای جانم فدات شم من خوشتیپم قربونت برم که باسنتو گذاشتی روی شال مامانی ههههههههههههه
آوين
24 فروردین 90 12:51
سلام النا جون فدات بشم كه اينقدر تو نازي
مامان ساغر
27 فروردین 90 15:26
خیلی جیگرهههههههههههههههههه دلم میخواد فشارشششششششششششش بدم و هی ماچش کنم دلم میخواد ببینمش