النا النا ، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

النای خوشگل من و بابا سعید

النا خانم اولین سیزده رو به در کرد

1390/1/14 3:34
نویسنده : مونا اسکویی
574 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دل مامان

امروز اولین سیزده رو به در کردی!!!

آخه پارسال بیرون نرفتیم چون هنوز میترسیدیم.اما امسال من و تو و بابا سعید و مامانی و دایی محمد رفتیم بیرون .دایی محمد ۶ صبح از شمال رسیده بود.بابایی هم سرما خورده بود با ما نیومد.ترسید شما مریض بشی.

اولش رفتیم دنبال مامانی و دایی محمد

 

این عکس رو دم در خونه ی مامانی اینا از تو و بابا سعید انداختم.داشتی با آهنگای جدیدت میخوندی.

بعدش تو کوچه ی مامانی اینا ازت عکس انداختم.

 

بعدش با هم رفتیم پارک خوارزم.خیلی شلوغ بود.تو هم از بغل بابا سعید پایین نیومدی!!

همش یا تو بغل بابا سعید بودی یا مامانی.

سمت سرسره هم رفتیم بلکه خوشت بیاد اما همچنان چسبیده بودی به بابا سعید!

 

بعدش برگشتیم تو ماشین و تو یه چرت زدی.بابا سعید هم رفت سمت پارک سعادت آباد که اصلا" پیاده نشدیم.رفتیم پارک همیشگی بالای ولنجک.خوب بود.دایی محمد کلی ازت عکسای هنری انداخت.

من ساندویج درست کرده بودم .بابا سعید هم کلی تنقلات خریده بود.همه رو خوردیم و بعدش هم چایی خوردیم.تو هم کلی نی نی دیدی و باهاشون دوست شدی.آخه تو خیلی نی نی دوست داری.هنوز تنهایی خوب راه نمیری.ولی دست مامانی رو میگرفتی و دنبال نی نی ها راه میفتادی. توپت رو هم برده بودیم و باهاش عکس انداختی.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بعدش رفتیم خونه مامانی اینا تا دایی محمد عکس هاتو بده من اینجا بزارم برات. تو از تو راه خوابیدی تا چند ساعت بعد!!

بعدش هم برگشتیم خونه و بردمت حموم.آخه حسابی خودت رو کثیف کرده بودی.بابا سعید هم رفت اصفهان.من و تو بابا سعید رو از زیر قرآن رد کردیم و براش صدقه گذاشتیم.

بعدش هم تو خوابیدی عزیز دل مامان.بابا سعید همش دلش اینجاست و با من اس ام اس بازی میکنه تا خیالش راحت بشه که تو پشت سرش گریه نکردی و راحت خوابیدی.آخه تو هر شب با بابا سعیدت میخوابی عزیز مامان.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان زهرا نازنازی
14 فروردین 90 4:55
سال نو مبارک


ممنونم عزیزم
سال نو شما هم مبارک
مامان فرشته
14 فروردین 90 9:25
الهی من فدات شم گلم با اینهمه عکسای خوشگلت خودت گلی کنار گل هم وایسادی دیگه چه شود ؟ بوسسسسسسس
مامان هوراد و هوراد
16 فروردین 90 12:08
سلام گل ناز عیدت مبارک چقدر شما نازی عزیزم سیزده به در خوش گذشت؟ چه عکسهای قشنگی گرفتی امیدوارم سال خوب و پر برکت و شاد همراه با سلامتی در کنار مامان بابا داشته باشی
مامان فرزانه
18 فروردین 90 0:42
سیزده به درت مبارک ایشالله 100 سال کنار خانوادت باشی و کلی خوش باشی دوست دارم النا جونی