النا النا ، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

النای خوشگل من و بابا سعید

مطالب جالب

1390/1/9 2:32
نویسنده : مونا اسکویی
528 بازدید
اشتراک گذاری

میخوام برات مطالب جالبی اینجا بزارم عزیز دلم

دوستای خیلی خوبی دارم که برام میل های قشنگی میفرستن

خاله رخساره هم میل های خیلی قشنگی برام میفرسته

میخوام چند تا از اونا رو برات بزارم

 




از زرتـشت سئوال کردند:

زندگی خود را بر چند اصل استوار کردی؟

فرمودند:

۱. دانستم کار مرا دیگری انجام نمی دهد، پس تلاش کردم.

۲. دانستم که خدا مرا می بیند، پس حیا کردم.

۳. دانستم رزق مرا دیگری نمی خورد، پس آرام شدم.

۴. دانستم پایان کارم مرگ است، پس مهیا شدم.


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان آوا
9 فروردین 90 12:14
سلام دوست جونم چه وبلاگ قشنگی......و هزار ماشالله چه دخی ناز و خواستنی داری.....خدا حفظش کنه عزیزم

ممنونم که به ما سر زدی .بوسسسسسسس