النا النا ، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 23 روز سن داره

النای خوشگل من و بابا سعید

خرید برای ولنتاین

1389/11/30 20:31
نویسنده : مونا اسکویی
646 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

سلام عزیز دل مامان

امشب با بابا سعید بردیمت بیرون! اما تو اصلا" حوصله نداشتی! آخه دندونات خیلی اذیتت میکنن! همش یا خواب بودی یا بهونه میگرفتی و گریه میکردی!

رفتیم خیابون میرزای شیرازی.آخه مثل همیشه بابا سعید میخواست برای من و تو کادوی روز عشق بخره! هر سال بابا سعید برامون عروسک سال بعد رو میخره که سفره ی هفت سین خوشگل بندازیم!

امسال هم هر کی یه چیزی میگفت. یکی میگفت سال خرگوشه! یکی میگفت سال گربه است!!

ما هم دیدیم هر دو عروسک رو داریم.پس نخریدیم! یکم وسایل برای هفت سین خریدم.

از اونجا که برگشتیم رفتیم بستنی منصور و بابا سعید یه بسته بستنی سنتی خرید و رفتیم خونه ی مامانی افسانه اینا! خیلی خوشحال شدن. عمه آزی هم نبود!

کلی بازی کردی و برگشتیم خونه که تو تو راه خوابت برد!!

رسیدیم خونه من و بابا سعید به زحمت لباسهات رو عوض کردیم که بیدار شدی

کلی بازی کردی تا خوابت برد!!

عاشقتم عزیز مامان

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان سارینا
23 بهمن 89 3:56
بستنی نوش جونتون خدا نی نی تون را حفظ کنه همیشه موفق باشید
شمیلا مامان شایلی
23 بهمن 89 9:58
سلام مونا جون... برای دندوناش از ژل لثه استفاده میکنی؟ مارم baby oragel یا teething pain relief رواگر تونستی براش بگیر یا بگو کسی از خارج براش بیاره kin baby رو اصلا اصلا نگیریها.... من روی لثهء خودم زدم.. اصلا بی حس نمیکنه... ببوسش نانازم رو...
مامان آنیسا
23 بهمن 89 11:56
سلام عزیزم دخترک نازی داری. خدا حفظش کنه به ما هم سربزن ممنون اینم یه گل از طرف آنیسای من به نی نی کوچولوت
مامان فرشته
23 بهمن 89 22:33
وای چقدر نازه خدا جون ........... چشمم کف پاش خیلی خوشگله
آوين
28 بهمن 89 14:34
خاله قربونت بره كه اينقدر نازي اميدوارم هميشه زير سايه پدرو مادرت باشي عزيزم