النا النا ، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره

النای خوشگل من و بابا سعید

بدون عنوان

1391/4/12 12:47
نویسنده : مونا اسکویی
816 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دخمل گلم و دوستای عزیزمون

چند وقتی درگیر مهمون داری بودم و نتونستم بیام مطلب جدید بزارم. کلی حرف برای گفتن و وقت خیلی کم.

داریم میریم تهران و اونجا هم اینترنت نیست تا آپ کنم اما قول میدم به محض برگشتن چند تا مطلب جدید با یه عالمه عکسای قشنگ بزارم.

 

بوسسسسسس برای النای عزیزم و دوستای گلمون که همیشه بهمون لطف دارن.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

خاله رایان
12 تیر 91 15:51
الهی من جیگمل دختری بخورم هزار ماشاالله حسابی خوشکل از طرف رایان و خاله بوس به وب ما هم بیاین
مامان گیسو جون
12 تیر 91 23:27
سلام مونا جونم چطوری ؟ النای نازم چطوره ؟ دلم براتون یه ذره شده ان شاا... همیشه شاد باشید جیگر منو ببوس
زهره مامان آریان
14 تیر 91 3:11
ما بازم منتظر می مونیم
آرتین خان خان ایران
16 تیر 91 20:24
ایشالا خوش بگذره راستی دوچرخه ات مبارک النای خوشگل ما هم آپیم مامانی