النا النا ، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 20 روز سن داره

النای خوشگل من و بابا سعید

مامان عاشقتم

1391/2/26 1:35
نویسنده : مونا اسکویی
2,354 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

روز مادر به همه ی مامانای مهربون مبارک

 

 

عاشقتم حتی وقتی که عصبانیم میکنی

عاشقتم وقتی بهم میخندی

عاشقتم وقتی باهام بازی میکنی

عاشقتم وقتی برات مهمه که من هم میوه دارم تا بخورم یا نه

عاشقتم وقتی ژست میگیری تا ازت عکس بندازم

عاشقتم وقتی کمکم خونه تمیز میکنی

عاشقتم وقتی میبینم اینقدر بزرگ شدی و من بعضی وقتا یادم میره باهات مثل خانمها رفتار کنم

عاشقتم وقتی هی میگی دستشویی اما میبرمت و جیش نمیکنی

عاشقتم وقتی برام از بازی کردن تو پارک تعریف میکنی

عاشقتم وقتی با هم میریم بیرون و تو ماشین اذیتم نمیکنی

عاشقتم وقتی بیست دقیقه مسواک میزنی

عاشقتم وقتی گرسنه ات میشه و پلو میخوای

عاشقتم وقتی تو اتاقت مهمونم میکنی و برام چایی میریزی

عاشقتم وقتی تو اتاق برام آشپزی میکنی

عاشقتم وقتی میگی در یخچال رو برات باز کنم تا توشو نگاه کنی

عاشقتم وقتی عکس عروسی مامان و بابا رو نگاه میکنی و ذوق میکنی. میگم تو کجا بودی؟ چرا تو عکس نیستی؟ میگی ددر بودی!

عاشقتم وقتی با کلمات و پانتومیم بهم میفهمونی چی میخوای

عاشقتم اینقدر خوش سفری

عاشقتم وقتی اصرار میکنی لباس عروست رو تنت کنم

عاشقتم وقتی تو بالکن آروم حرف میزنی تا جو جو نترسه و بپره ( آخه ما تو بالکنمون یه کبوتر داریم که دو تا تخم گذاشته بود و الان دیگه دو تا جوجه شدن)

عاشقتم وقتی کمکم بالکن رو جارو میزنی

 

خدا رو بخاطر این نعمت بزرگ همیشه شاکرم. ازش میخوام خودش مواظبت باشه عزیز دل مامان

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مریم مامان درسا
26 اردیبهشت 91 12:36
روزت مبارک فرشته آسمونی
مامان وندا
31 اردیبهشت 91 18:43
خيلي زيبا بود خدا براي هم حفظتون كنه
انیس کوشولو
23 خرداد 91 7:26
سلام مامانی خیلی قشنگ مینویسی.............. یه عالمه لذت بردم از خوندنشون که بی آرایش و صادقانه و مادرانه بودن........ وبلاگتونم خیلی با سلیقه و مرتبه...آدم توش کسل نمیشه از آشناییتون خوشحالم