النا النا ، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 21 روز سن داره

النای خوشگل من و بابا سعید

آمادگی برای تولد ارنیکا جون

1390/10/5 22:42
نویسنده : مونا اسکویی
1,427 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسل مامان

تولد ارنیکا جون یکشنبه ١١ دی ماه اما تولد رو جمعه ٩ دی ماه گرفتن.

دو روز پیش رفتیم برات پارچه خریدم و دادم خیاط تا برات لباس بدوزه.

امروز هم رفتیم تا برات دگمه بخریم. از یکی از مغازه ها برات لباس تو خونه ایی خریدم. تا رسیدیم گفتی تنت کنم و دوربین بیارم.خودت هم ژست های خوشگل گرفتی تا ازت عکس بندازم!!!

اینم عکسات

 

 

 

 

 

 

اینم عکست با شال و کلاه جدیدت عسل مامان

 

 

 

 

دیگه کلی خانم شدی عزیز دل مامان

وقتی تنهایی با هم بیرون میریم خیلی خانمی و آروم توی صندلیت میشینی. منم برات خوراکی میارم تو ماشین و میدم تو میخوری.

آهنگ میخونی و ماشین ها رو نگاه میکنی. وای از وقتی که یه نی نی توی یه ماشین دیگه ببینی و باهاش بای بای کنی و اون نگاهت نکنه و جوابت رو نده!!! کلی ناراحت میشی !!

مامان قربون مهربونیات بشه.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

ali
5 دی 90 23:00
salam. khastam begam ke esmi be name ernika ma nadarim vali be eshtebah omooman ernika seda mikonan. aslesh arnik hastesh b emaniye gole sorkh. ex miboosam dokhtare golet ro babaye elisa bedr0o0d
مامان آروین
5 دی 90 23:07
سلام عزیزم خوبی الناجون لباس جدیدت مبارک خیلی بهت میاد قربونت برم برا خودت خانمی شده به ما هم سر بزنی خوشحال میشم دوست دارم بوسسسس
الهام (مامان لنا)
5 دی 90 23:33
سلام مونا جون خوبی دلم واستون تنگ شده بود جیگر خاله ماشالله چه بزرگ و ناز شده الهی خاله قربونت بشه با این لباسها چه جیگر شدی ماشالله
الهام (مامان لنا)
5 دی 90 23:34
عزیزم کریسمس مبارک
شادي
6 دی 90 0:32
اخي... ماشالا چقدر بزرگ شدي
جغله کوچولو
6 دی 90 1:32
سلام . وبلاگ خیلی خوبی دارین تبریک میگم. باعث افتخارمه که در لیست دوستان شما اسم من هم باشه. خوشحال میشم به وبلاگ من تشریف بیارین. سلامت موفق و پاینده باشید www.jegheleh.niniweblog.com
مامان یکتا
6 دی 90 8:30
سلام عزیزم ممنون که به ما سرزدید از طرف من هم النای ناز را ببوس قربونش برم
مامان ال آی
6 دی 90 10:44
سلام مونا جون و النای خوش تیپ. عزیزم لباس نوت مبارک باشه . راستی مونا جون من همیشه بهتون سر می زنم
سمیه : مامان مسیح مقدس
6 دی 90 15:44
خصوصی داری گلم
مامان آرینا
6 دی 90 15:51
سلام عزیزم لباس نو مبارک خیلی زیبا شدی خاله جون.مامانی مهربون از اینکه به ما رای دادید خیلی ممنونم این لطف شما را هیچ وقت فراموش نمی کنم.اگر زحمتی نیست به کد 189 مربوط به وبلاگ بیا تو ببین چه خبره دختر عموی آرینا هم رای بدهید.بی نهایت سپاسگزارم.
مامان یسنا
6 دی 90 20:10
تولدت مبارک عزیزم
مامان آریان جون
6 دی 90 23:19
خوب دل دخترم میگیره دیگه چه نی نی های بدی چرا جواب خوشکل خودمو نمیدن
آرتین خان
8 دی 90 18:15
به به خوش به حال النا جون چه لباس های خوشگلی مامانی براش خریده ببوسش گل دختر رو
مامان شینا
9 دی 90 14:02
مبارکه لباسای خوشگلت پست یلداتون هم قشنگ بود اون سارافون تنت خیلی نازه
مامان ماهان
9 دی 90 15:38
به به تولد میخوای بری الهی که بهت خوش بگذره عزیزم چقدر شال و کلاهت خوشگله مبارکت باشه