النا النا ، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 21 روز سن داره

النای خوشگل من و بابا سعید

این روزای من و النا

1390/9/28 23:01
نویسنده : مونا اسکویی
1,385 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل مامان

این روزا یکم درگیری فکری دارم.میدونی که بالاخره اصفهان رفتنمون قطعی شد.

یکم خرید کردیم که تا ٢ هفته ی دیگه حاضر میشه.یکم هم بابا سعید توی اصفهان خرید کرده و برده توی خونه.

١١ دی تولد ارنیکا جون است.اما تولد ٩ دی برگزار خواهد شد. و بعدش مطمئنا" ما به اصفهان نقل مکان خواهیم کرد.

اما این روزا

من و تو همچنان با هم تنهاییم. تو یکم بهتر شدی چون بزرگتر و خانم تر شدی. باز هم اذیتم میکنی ها!! اما من میدونم فقط بخاطر دندونات که دارن در میان.

تو صبح که از خواب بیدار میشی بهم میگی مامان مامان بیا  اونوقت من بهت میگم جانم چی میخوای؟ و تو میگی شیرشیری

البته تا صبح سه یا چهار بار این حرف رو تکرار میکنی. تا صبح سه تا شیشه بالای سرم میزارم تا سریع شیر برات درست کنم.

صبح ها با اون صدای خوشگلت بهم سیام میدی و وقتی شیرشیریت تموم میشه بهم میگی مسی

فدات بشم که همیشه به موقع بهم میگی مسی

بعد از اینکه شبا قبل از خواب دست و صورت و پاهات رو میشورم و مسواک برات میزنم میگی مسی

بعدش جیش عوض میکنیم و لباس عوض میکنیم. دست و پاهات رو چرب میکنم.آخه تازگیها سر انگشت دستها و پاهات پوسته میده و بردمت دکتر . اونم گفت که اگزماست.

شبا قبل از خواب یه پماد دارویی میزنم و توی روز هم چند بار با مرطوب کننده ی QV برات دست و پات رو چرب میکنم.تو هم خیلی دوست داری و همش میگی دشت پا دشت پا

حموم میبرمت و تو خیلی دوست داری آب بازی کنی. خیلی سخته از حموم بیارمت بیرون.همش الکی میگم ببین تلفن داره زنگ میزنه.بابا زنگ میزنه.

 

اینم عکس بعد از حمومته

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

یاسی خاله ی هیلدا
28 آذر 90 23:19
سلام .ماشالا چه دختر نازی دارین .خیلی خوشکله .وبلاگتون هم خیلی قشنگه به وبلاگه هیلدای ما هم سر بزنین خوشحال میشیم
mamani helena
28 آذر 90 23:48
salam vay jigare khale mashala kheili nazi khale joon esfehano kheili dost daram yaldaton ham mobarak.boosssss
مامان زهرا نازنازی
28 آذر 90 23:52
سلام خوشگل خانم




بوسسسسسسسسسسسسسسسس
مامان گیسو
29 آذر 90 1:03
سلامممممممممممممم عزیزمممم خوبی ؟ الهی من فداش بشم با اون موهای قشنگش دلم براتون یه ذره شده بود هزارتا بوسسسسسسسس
مریم مامان درسا
29 آذر 90 6:20
سلام عزیزم الهی من قربون اون موهات بشم که اینقدر بامزه س روي گل شما به سرخي انار ، شب شما به شيريني هندوانه ، خندتون مانند پسته و عمرتون به بلندي يلدا . شب يلدا مبارک النا جونم
مامان یسنا
29 آذر 90 20:37
وای موهاشو ببینید......
عاطفه مامان آوا خانم ناز نازی
30 آذر 90 0:04
چه موهای نازی داری خاله جونی.
نوشين
30 آذر 90 3:00
سلام عسيسم...شه موهاي گشنگي داري...ماشالا ماشالا ماشالا...خواهرزادم صدفي 4-5 ماهي كوچيكتر از شماست اما چچله...صدفي نمك خونه" وبلاگشه دوس داشتي ببينش
مونا مامان النا
30 آذر 90 9:09
سلام گلم. وبلاگت را که می خواندم یه چیز عجیبی دیدم. النا خانوم اولا به زور می رفته حمام ولی حالا به زور بیرون می آید. مونا جون اگر راه حلی برای حمام رفتن داری بگو چون النای ما به سخخخخخخخخخختی حمام می ره.ممنون. به قول خودت بوسسسسسسسس
مریم( مامان نیما)
5 دی 90 1:36
ماشااله به موهای النا خانوم مودب....
الهام (مامان لنا)
5 دی 90 23:37
آخی جوجو لنا هم این لباسو داره النا رو که دیدم احساس کردم شبیه لنا شده
شقایق
9 دی 90 14:50
خیلی دخملت نازو ملوسه مثل منم ابانیه تا اخر عمرت هواتو دارههه ممنون از نظرت تو وبلاگ برساو و بنیتا
مامان ماهان
9 دی 90 15:36
به به چه دخمل نازی چقدر هم با ادبه آفرین چقدر هم موهات نازه بووووووووووووووووووووووس