النا النا ، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 23 روز سن داره

النای خوشگل من و بابا سعید

قربون تیپ اسپرتت بشم

1390/6/20 22:41
نویسنده : مونا اسکویی
721 بازدید
اشتراک گذاری

مامان قربون قد و بالات بشم با این ژست گرفتنت.

دوشنبه حنابندون خاله نسرین بود. من هم لباسم خونه ی عرشیا اینا بود.برای همین بعد از ظهر حاضرت کردم و رفتیم خونه ی عرشیا اینا.

تو خیلی دختر خوبی بودی.لباس تنت کردم و رفتیم.اول برات پمپرز خریدم چون بابا سعید چند روزی بود که اصفهان بود و پمپرز تو تموم شده بود.

بعدش رفتیم خونه ی عرشیا اینا و تو بازم خیلی خانم بودی و طرف بیتا کوچولو نرفتی.

بعدش با هم برگشتیم خونه و تو خیلی به موقع خوابیدی تا من حاضر بشم.

بعدش مانی مهربون مثل همیشه اومد پیشت تا من و عمه آزی بریم حنابندون.

اینم عکس النا ی خوشگل من قبل از رفتن خونه ی خاله نسرین و عرشیا

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان آروین
20 شهریور 90 23:02
ماشالا به دختر خوشگل چه خوشتیپ شدی لباستم خیلی قشنگه


مرسی خاله جونم.
بوسسسسسسسس
مامان ماهان
21 شهریور 90 0:11
چقدر خوشگل شدی
ناناز شدی
جیگر شدی
ماه شدی
بوووووووووووووووووووووس برای النا جون


ممنونم خاله مهربونم.بوسسسسسس برای شما و ماهانی
هدیه جون
21 شهریور 90 16:29
تیپ تیپ تیپ النای خوش تیپ
ماشالا......


ممنونم هدیه جونم.بوسسسسسسسسس
مامان ساغر
22 شهریور 90 13:04
عاشق این تیپشم


مرسی خاله مریم جونممممممممم.بوسسسس
مامان ثنا
30 شهریور 90 23:52
مامانش لباساش خیلی خوشگلن مخصوصا عاشق شلوار لیش شدم


ممنونم خاله ی مهربونم.بوسسسسسسسس