النا النا ، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 1 روز سن داره

النای خوشگل من و بابا سعید

النا جونم توی استخر بدون آب

1390/6/3 13:00
نویسنده : مونا اسکویی
858 بازدید
اشتراک گذاری

مامان فدای اون ژست گرفتن هات بشه.

از اونجایی که هنوز از آب زیاد خوشت نمیاد ترجیح میدی توی استخر خالی بشینی!!

٢ روزه که استخرت رو درآوردی و از ما میخواستی که برات بادش کنیم.ما هم تلمبه نداشتیم و خیلی سخت بادش کردیم.اما بالاخره تموم شد.

مامان قربونت بشه که هر کی ندونه فکر میکنه داری کنار ساحل آفتاب میگیری!!!

مایو صورتی ات پارسال اندازه ات بود.الانم اندازته اما مایو نارنجی ات رو هم تنت کردی.کلی ژست های خوشگل گرفتی تا من و بابا سعید ازت عکس بندازیم.

اینم عکس های خوشگلت عزیز دل مامان

 

 

 

 

 

و اما خوابیدن عشق مامان

چند ماهی هست که دوباره ساعت خوابت عوض شده عسلم. خیلی خیلی دیر میخوابی! پریشب که رکورد زدی و ساعت ٤ صبح خوابیدی!

اما دیروز از ساعت ١ ظهر که بیدار شدی تا شب اصلا" نخوابیدی!!!!

اما ساعت ١٢ شب خوابیدی و من خیلی خوشحال شدم.امیدوارم دیگه ساعت خوابیدنت درست شده باشه عشق مامان.

آخه وقتی تو میخوابی من تازه میتونم به کارهام برسم!

امروز هم ساعت ٨:٣٠ صبح از خواب بیدار شدی.خیلی هم سرحال بودی.پشت سر بابا سعید کلی گریه کردی اما زود آروم شدی عزیزم.

چند وقتی هم هست که نصفه شب از خواب بیدار میشی و یه نفس گریه میکنی!!! هر چی هم باهات حرف میزنیم و راه میبریمت فایده نداره!

نمیدونم دلیلش چیه اما فکر کنم مال دندونت باشه که داره درمیاد!

به هر حال بدون که من و بابا سعید عاشقتیم.

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

مامان ماهان
3 شهریور 90 10:54
چه استخر خوشگلی داری عزیزم
النا جونم ضد آفتاب بزن که آفتاب سیاهت نکنه گلم
چه ژستای خوشگلی هم گرفته انگار که واقعا تو آبه
یادت نره اسپند دود کن و صدقه هم براش بزار


ممنونم عزیز دلم حتما"
بوسسسسسسسسسسس
هدیه جون
3 شهریور 90 13:27
سلام
خیلی عسکا خوشدلیه دوست جونم اون خوشدلیاتو بیرون ننداز چششت میکنن خدایی نکرده
من با مامان ماهان جون موافقم اسپند و صدقه یادتون نره
عینکم بزن آفتاب زیاده


ممنونم خاله ی مهربون
بوسسسسسسسسسسس
شقایق
4 شهریور 90 12:53
سلام مامان النا چه دختر خوشگل و شیرینی دارین بوسسسسسسسسس برای النا.
ناهید
4 شهریور 90 13:24
سلام من شمارو لینک کردم لطفا مرا لنک کنید با نام نی نی.
آرتین خان
4 شهریور 90 13:44
چه ماه شده النای خاله
mamani helena
5 شهریور 90 1:12
salam azize khale enshala estakhr raftanat ba mamani jigare khale.bikinitam behet miyad.
عاطفه مامان آوا خان ناز نازی
5 شهریور 90 1:16
خانم خوشگل اینقده خودتوجیگر کردی میدزدنتا. حداقل بیا رشت با آوا دوتایی برین کنار دریا آفتاب بگیرین. دوتیکشو موش بخوره!!
(الهام) مامان لنا
5 شهریور 90 14:35
سلام عسل خاله ایشالله همیشه سالم و سلامت باشی
سحر
5 شهریور 90 15:20
ای جونم النا جونم چه خوشگل شدی خاله ماشالا ما رو دعوت نمیکنی؟
نگار مامان بردیا
5 شهریور 90 16:08
ای جانم.چه پرنسس خوشگلی.الهی همیشه شا باشه.مرسی ما رو لینکیدین ما هم متقابلا باعث افتخارمونو لینکتون کنیم و به این پرنسس خوشگل و ناز زود به زود سر بزنیم.از نظرتون در مورد لباس هم ممنون
مامان آریان جون
5 شهریور 90 23:53
وای جیگر خاله یه موقع چشمون میگیرتت اینطری ژست میگیری ها. خاله مواظب باش غرق نشی یه وقت تو این همه اب
منم
6 شهریور 90 0:51
وای خدا مرگم بده چه دوره زمونه ای شده از کوچیکی تن بچه ها سوتین و شرت میکنن


عزیزم به این میگن مایو!!!!!
مثل اینکه شما تاحالا از اینا ندیدین!!!!
البته باید خدمتتون بگم که از 1 سالگی هم میتونن تنشون کنن!
مانی النا جون
6 شهریور 90 1:57
النا جونم عزیز دلم با اون عکسهای قشنگت منو یاد بچگی مامان جونت انداختی که تو استخرش آب بازی میکرد . الهی همیشه سرحال و خوش باشی


مرسیییییییییییی مانی نسرین مهربون.من و النا هم میبوسیمتتتتتتتتتت.
مامان هوراد
6 شهریور 90 13:29
النا جون تو که با این ژستها حسابی دل ما را بردی خاله چقدر خوشکل شدی گلم یک مانکن با مایو برنز کردی ؟ بوس بوس
مامان آروین
12 شهریور 90 16:12
الهی فدات شم چقدر ناز شدی خیلی بهت میاد خوشگل خاله تو هم دیر میخوابی من فکر میکردم فقط آروین من شبا دیر میخوابه ایشالا دندوناتم زودتر در میاد و راحت میشی دوست داریم بوسسس


مرسی خاله ی مهربون.ما هم شما رو دوست داریم.بوسسسسس