النا النا ، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره

النای خوشگل من و بابا سعید

مسافرت خانوادگی قبل از تولد فرشته ی مامان

1389/12/3 16:21
نویسنده : مونا اسکویی
1,643 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز مامان

میخوام کم کم از قبل از تولدت برات بنویسم

بعدش هم میخوام تا یادم نرفته درباره ی بدنیا اومدنت بنویسم چون خیلی جریانات داشت

من و تو و بابا سعید رفتیم مسافرت. تو تو دل مامان بودی

اولش رفتیم خونه ی خاله مهتاب .عمو کسری و آدرین آلمان.اولش رفتیم فراکفورت و بعدش رفتیم کلن. آدرین اون موقع ۱۱ ماهش بود و کلی شیطونی میکرد. اونجا که بودیم با هم رفتیم عروسی دوست عمو کسری. کلی با خاله مهتاب خندیدیم خیلی بهمون خوش گذشت.۲ روز اونجا بودیم و بعدش رفتیم فرانسه (پاریس).

پاریس خیلی زیبا بود.مخصوصا" شب هاش

رفتیم شانزلیزه کلی برات خرید کردیم رفتیم آدیداس برات گرمکن.کتونی.لباس.جوراب... خریدیم. بعدش رفتیم نمایندگی سواچ برات اون گردنبند خرگوشی.انگشتر و ساعت خریدیم

بعدش رفتیم دیزنی!!!  وای النای ماماناگر خودت اونجا بودی من و بابا سعید بیچاره میشدیم

من و بابا سعید هم هول شده بودیم.خیلی چیزای قشنگی داشتبرات لباس عروسی و کفش خریدیم.کلی عروسک و بالش عروسکیظرف غذا و کلی چیزای دیگه...

بعدش رفتیم هلند (آمستردام) خیلی خیلی آروم و زیبا بود.ه هوایی داشت ایشالله بازم با هم میریم

از اونجا هم برات پوتین خریدم. کلا" همه چی واست خریدیم

البته همش روزی خودته عزیز دل مامان

از اونجا دوباره برگشتیم خونه ی خاله مهتاب.۱ روز دیگه هم اونجا بودیم و برگشتیم ایران.

حالا عکس ها رو برات میذارم که بعدا" خودت ببینی

مامان مونا .النا . بابا سعید در پاریس

 

مامان مونا.النا.خاله مهتاب.آدرین

 

مامان مونا.النا. بابا سعید در میدان تریومف

 

مامان مونا.النا.بابا سعید در آمستردام

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

آوين
3 اسفند 89 21:51
ان شاالله هميشه خوش باشيد در كنار هم من منتظرم تا زود تر برامون بگي ناز مامان با چه جرياناتي دنيا اومد
مامان فرشته
5 اسفند 89 12:47
سلام حیف من عکس ها رو نمی تونم ببینم نمی دونم چرا ؟ اما امیدوارم همیشه شاد باشین و دنیا به کامتون
شمیلا
5 اسفند 89 18:20
دوست خوب سلام
شمیلا
6 اسفند 89 16:49
سلام مونا جون.. آره عزیزم... اگر شایلی مریض شه من حالم خیلی بد تر از اون میشه... ولی خداروشکر الان که خوبه. النای فینگیلی منو ببوس