النا النا ، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 23 روز سن داره

النای خوشگل من و بابا سعید

روز اسباب کشی مانی جون

1390/2/27 15:28
نویسنده : مونا اسکویی
497 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل مامان

برعکس دیروز که خیلییییییییی اذیتم کردی و حسابی گریه مو درآوردی امروز دختر خوبی بودی.

اون قرمزی هم که روی دماغته مال شیطونی دیروزت بود!! مالید به فرش و زخم شد!!

امروز مانی جون اسباب کشی داشت و بابا سعید از 8 صبح رفت کمکشون.

تو هم زود بیدار شدی و من هم براشون ناهار خورشت کرفس پختم.گفتم کمک که نمیتونیم بکنیم حداقل یه غذای گرم خونگی بخورن.

الان ساعت 15:25 دقیقه است اما هنوز کارشون تموم نشه بیان غذا رو ببرن.

یه ماشین کم بوده زنگ زدن یه ماشین دیگه هم اومده.

امروز اولین روزه که تو دوربین عکس ما رو گرفتی دستت و خیلی خوش بحالت شده.

اینم عکسات!

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

momo
27 اردیبهشت 90 15:33
سلام بهتون تبریک میگم
خدا دخترتون رو واستون نگه داره
خیلی احساساتتون واسم قشنگ بود
من هنوز مامان نشدم
جالب بود


ممنونم عزیزم
لطف داری
ایشالله مامان میشی و از با نی نی ات بودن لذت میبری.
مامان فرشته
28 اردیبهشت 90 1:29
سلام عزیز دلمممممم
خسته نباشی گلم
خاله یدونه هم از من عکس بگیر النا جونم باشه ؟
بوسسسسسسسسس


سلام خاله جونم
باشه حتما"
میام از شما و گیسو جونم عکس میندازم و میزارم تو وبلاگم تا همه ببینن.
بوسسسسسسسسسس
مامان هلیا
28 اردیبهشت 90 9:38
سلام وای اثاث کشی خدایی خیلی کار سختیه

دخملینمون هم که هنرمند شده می بوسمش با اون موهای خوشگلش
فعلا" باییییییییییییییییییییییییییی




سلام خاله جون
آره خیلی کار سختیه!!
ممنون که به ما سر میزنی
بوسسسسسسسسسسسسس
مامان ماهان
28 اردیبهشت 90 15:02
خسته نباشی دوست جونم
النا خانمم که عکاس شده
قربون این هنرمند کوچولو


آره خاله جونم.ممنون.میخوام بیام بعدا" از ماهان جون هم عکس بندازم!
بوسسسسسسسسسسسسس
مامان یکتا
28 اردیبهشت 90 16:54
سلام عزیزم النای خوشگل ما چه طوره از طرف من بوس بوس بوس
با اجازه من هم لینکت کردم گلم


ممنونم عزیزم
بوسسسسسسسسسسسسس